Friday, July 9, 2010

Jessica Nigri New Pics!

Σε κάτι φάσεις, το Internet, έχει την δυνατότητα και μου καταπίνει τις ανάσες μου...

Μα καλά, αγαπημένο μου Internet, εδώ και πολλά-πολλά χρόνια, ξέρεις ότι λατρεύω οτιδήποτε έρχεται από την άπω ανατολή. (για περισσότερα/παλιότερα posts μου, clicky: Japan). Επίσης, ξέρεις ΠΟΛΥ καλά ότι η Jessica Nigri, είναι από τις μεγαλύτερες αδυναμίες μου.... (για περισσότερη Jessica σε παλιότερα posts μου clicky: Cosplay).

Γιατί λοιπόν να μου στερήσεις τις πολύτιμες ανάσες μου σήμερα Παρασκευή?
Μόλις γύρισα από τόση ώρα ποδήλατο. Show some mercy σε παρακαλώ... Δεν σκέφτεσαι ΚΑΝ, ότι αύριο έχω το τουρνουά του Magic και δεν γίνεται να το χάσω...

Σταμάτα λοιπόν, να συνδυάζεις τα καλύτερα πράγματα του κόσμου, σε 2 απλές φωτογραφίες...

Σε θερμοπαρακαλώ.. Κυκλοφορούν και εμφράγματα...

Ευχαριστώ.

-L.

No comments: