Wednesday, November 10, 2010

Everybody Lies...

Οι άνδρες, λέει μια έρευνα, λένε 1.092 ψέματα το χρόνο και οι γυναίκες 728!

Λογικό το βρίσκω αδέρφια. Σκεφτείτε το.

Για να κουμαντάρεις την γυναίκα, πρέπει να την «ταΐζεις» αυτό που θέλει και όχι απαραίτητα την αλήθεια.

Γιατί συμβαίνει αυτό? Αδαείς φίλοι μου. Θα σας ανοίξω τα μάτια.


Kαλώς η κακώς, η γυναίκα είναι φτιαγμένη έτσι, για να ζει στο δικό της παραμύθι. Με τον πρίγκιπα την κακιά μάγισσα και τους εκάστοτε δράκους, που είναι υποχρεωμένο να έχει. Αντιθέτως ο άνδρας, (ή έστω ένα ποσοστό των ανδρών, μιας και έχουμε πουστέψει αρκετά) προτιμούν να ξέρουν την αλήθεια ωμή. Μερικές φορές μπορείς να πέσεις σε γυναίκα που να λέει τα πράγματα με το όνομά τους (αυτό φυσικά είναι το καλύτερο). Μπορεί όμως να σου τύχουν γυναίκες που, αφού σε βρήκαν μπόσικο, θα σου πουν και τα 728 ψέματα του έτους, μέσα σε ένα βράδυ. Και το χειρότερο δεν σας το έχω πει ακόμα...

 

Όλα αυτά τα ψέματα, μπορεί να στα πουν μέσω SMS ή μέσω τηλέφωνου... (Welcome to Hell and have a nice day...)

 

Το ρητό που πρέπει να ακολουθεί ο κάθε ένας (ανεξαρτήτου φύλου) είναι ένα και μοναδικό:

Trust NO ONE!!

Κάτι ήξερε ο Mulder και η Scully στο X-files..


Και για να το χαλαρώσουμε λίγο το θέμα, ας πάμε στα πιο δημοφιλή ψέματα (με βάση τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας):

Άνδρες:

1.«Όχι, μωρό μου. Δεν φαίνεσαι χοντρή με αυτό το φόρεμα»

2. «Πίνω ένα τελευταίο»

Γυναίκες:

1. «Δεν έχω τίποτα, σου είπα. Καλά είμαι» (το κλασσικό και αθάνατο.)
2. «Δεν είναι καινούριο αυτό. Το έχω εδώ και χρόνια. Δεν το θυμάσαι;»

 

Το συχνότερο ψέμα που λεεί ο Yours truly, είναι το εξής:

 

«Με συγχωρείς, αλλά έχω σχέση.»

 

Heh

:)

 

-Lcfr.

1 comment:

Unknown said...

den exeis mple3ei me mu8omanh gi auto milas