Thursday, December 2, 2010

Influence...

Στην ερώτηση: "Πόσο μπορεί να σε επηρεάσει ένα τηλεφώνημα, ή ένα μήνυμα, ή γενικά ένας άνθρωπος" όσο και ένα προσπαθώ δεν μπορώ να απαντήσω... Τουλάχιστον όχι αμέσως....

Ο μισός εαυτός μου, φωνάζει πως δεν με επηρεάζει τίποτα μιας και η λογική και ο χαρακτήρας μου είναι ισχυροί και δεν έχω ανάγκη από επιρροές τρίτων. Όμως την ίδια στιγμή ο άλλος μισός, μουτζώνει γελώντας τον πρώτο, αφού οι ενέργειες της καθημερινότητάς μου, δείχνουν αλλά...

Αλλά, που κραυγάζουν επιρροή. Και όχι μόνο επιρροή, αλλά αλλαγή συμπεριφοράς, πορείας και, το σημαντικότερο, αχνοφαίνεται ένα περίεργο πλάσιμο χαρακτήρα που σε νορμάλ συνθήκες δεν θα το σκεφτόσουν ΚΑΝ!

Μην γελιέστε αδέρφια και μην ακούτε κανέναν...
Όλος ο κόσμος επηρεάζεται.
ΟΛΟΣ.
Άλλοι περισσότερο και βαθύτερα και άλλοι λιγότερο και επιφανειακά...

Για παράδειγμα, το μούσι που έχω τις τελευταίες εβδομάδες, ΘΕΛΩ και το έχω. Δεν έχω επηρεαστεί από κανέναν...

Ερμ...
Ναι...
Σας έπεισα έτσι;
Είμαι σίγουρος.. :)

-L.
Ps. "Άλλαξες πολύ μετά τον στρατό Lcfr..." μου έλεγαν...
"Που να δείτε τι έχω κάνει το τελευταίο χρόνο..." απαντάω πλέον εγώ...

1 comment:

Anonymous said...

-Ισορροπία όμως στο συναίσθημα+λογική=ευτυχία!!!!!