Friday, December 10, 2010

A Helping Hand

Για να πω την αλήθεια μου, δεν είμαι άνθρωπος που απλώνω το χέρι μου εύκολα για να προσφέρω βοήθεια. Είναι από τα (πολλά) κακά χαρακτηριστικά μου, αλλά είναι η πραγματικότητα, και δεν ντρέπομαι να την πω.

Έρχονται όμως στιγμές που όταν το κάνω (σπάνια έως ποτέ), με γεμίζει. Το ξέρω ότι μπορεί να ακούγετε ματαιόδοξο, αλλά εάν αποφασίσω να το κάνω, θα το κάνω ό,τι και να συμβεί.

Φυσικά υπάρχει μια βασική προϋπόθεση. Να είμαι πεπεισμένος ότι το κάνω και αξίζει 100%. Εάν περάσει έστω ένα μόνο λεπτό, που θα αμφισβητήσω την οποία κίνησή μου, τότε πολύ απλά...

...πουφ!...
Σκόνη στο τοπίο και το "κόλπο της εξαφάνισης" θα ενεργοποιηθεί αυτόματα...

Είναι τόσο απλό, τόσο ρηχό και ΑΛΗΘΙΝΟ όσο ακούγεται.

Το νου σας ρεμάλια!!
Καλό απογευματοβράδυ. Να περάσετε καταπληκτικά.
Εγώ ξέρω πως θα το κάνω :)

-L.

No comments: