Tuesday, December 21, 2010

Trust Issues

Εδώ και χρόνια έχω διαγνώσει ότι ο εαυτός μου, πάσχει από έλλειψη εμπιστοσύνης προς τους άλλους. Τα γνωστά trust issues, τις περισσότερες φορές κυριαρχούν στο μυαλό μου και με κάνουν να σκέφτομαι σεληνιακά σενάρια, επιστημονικής φαντασίας με πράσινα ανθρωπάκια και εμένα σε ρόλο Mulder & Scully. Που να δείτε δε, τι συμβαίνει όταν αυτός ο άνθρωπος με ενδιαφέρει κι όλας...

Δεν μπορείτε να φανταστείτε, πόσο όμορφα και εύκολα "δένουν" τα στοιχεία που έχω στην κατοχή μου για το "χ" θέμα, έτσι ώστε να "βγει" το αρνητικό αποτέλεσμα! "Like a glove" που λένε και οι φίλοι μου οι Άγγλοι. Τα φέρνω από εδώ, τα πάω από εκεί και στο τέλος την βγάζω την άκρη, γνωρίζοντας φυσικά, ότι κάνοντας το όλο αυτό, κάνω κακό πρώτα σε εμένα.

Συνωμοσίες, διαπλοκή και φαντάσματα είναι λίγα από τα πράγματα που γεμίζουν το τεράστιο μυαλό, που κουβαλάει το πανέμορφο κεφάλι μου, 28-29 χρόνια τώρα. Τύφλα να έχουν τα X-Files. Και δυστυχώς μιλάω πολύ σοβαρά...

Από την μία, είναι σίγουρα άδικο για κάποιον που δεν έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα, να παίρνει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα από αυτά τα σενάρια. Από την άλλη θεωρώ, ότι την "τρέλα" που κουβαλάει στο κεφάλι του κάποιος, τον κάνουν αυτό που είναι σήμερα.. Take it or leave it. Κάτι σαν να ψωνίζεις από την λαϊκή αγορά. Δοκιμάζεις και μετά αποφασίζεις εάν σου κάνει ή όχι. Κανείς στον κόσμο, δεν σε αναγκάζει να σου αρέσει αυτό που ψώνισες, πόσο μάλλον να ξανά αγοράσεις από τον ίδιο πάγκο..

Αν και την πρόταση: "Όποιος έχει καεί στον χυλό, φυσάει και το γιαούρτι" την είπα εχθές το βράδυ σε έναν διάλογο που είχα, την θεωρώ γραφική και φτηνή δικαιολογία. Ή έστω δεν πρέπει να την χρησιμοποιεί άνθρωπος έχει την στοιχειώδη γνώση συμπεριφοράς. Και ναι. Αυτό είναι μπηχτή για τον εαυτό μου.

Κανείς άνθρωπος δεν είναι ίδια πάστα "χυλού" και το βασικότερο είναι ότι η κάθε "σελίδα" που γυρίζεις στο βιβλίο της ζωής σου, ΠΟΤΕ δεν θα σου δώσει το ίδιο paper-cut...

So... trust issues... Huh?

-L.c.f.r. =
Lunatic, Crazy, Frustrated, Rumbling.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=hW93CV6m-JU απαντώ με τους στίχους.