Wednesday, September 22, 2010

Διάγγελμα νούμερο: 65

Εδώ και αρκετά χρόνια, διατηρώ έξι (6) email accounts.

Τρία από αυτά για τα καθημερινά και ανώνυμα emails (με ψευδώνυμο φυσικά) και τα άλλα τρία είναι αρκετά δύσκολo να τα βρείτε, μιας και είναι για ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ και ΜΟΝΟ χρήση.

 

Ένα εκ των τριών προσωπικών είναι και της δουλειάς. Αυτό, το έχουν ακόμα λιγότερα άτομα, μιας και όταν μιλάμε για την δουλειά μου, δεν κάνουμε αστεία.

Έχοντας πει αυτό το τελευταίο σχόλιο, σας ενημερώνω ότι από την Δευτέρα που μας πέρασε και καθημερινά, μου έρχεται στο email της δουλειάς, ενημέρωση από το site: gossip247.gr με όλα τα γαργαλιστικά νέα της εγχώριας και αλλοδαπής ShowBiz.

Τι Τζούλια Αλεξανδράτου, τι νέο DVD από την Ντούβλη, τι Τατιάνα Στεφανίδου. Πραγματικά γίνεται ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΙΣΩΜΑ!!

 

Τώρα, ο σκοπός αυτού του «Διαγγέλματος», δεν είναι άλλος από το να ευχαριστήσω βαθύτατα τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από αυτό το ΥΠΟΥΛΟ αλλά ενδιαφέρον χτύπημα.

 

Σε εσένα φίλε, που έβαλες το email της δουλειάς μου στο Newsletter αυτού του εξευτελιστικού site, δεν έχω λόγια να σου εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, γιατί κατάφερες με μία μικρή, ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, κίνηση να ανοίξεις περισσότερο τους εγκλωβισμένους μου ορίζοντες. Τώρα μπορώ να γεμίσω την κενή ζωή μου με τα άχρηστα σκουπίδια που τρέφει εσένα και το υπόλοιπο ελληνικό γένος το Star Channel και η παγκόσμια Showbiz.

 

Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου...

 

Με εκτίμηση

Ο "όξω από εδώ" Lcfr.

 

Υ.Γ.. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, το συγκεκριμένο άρθρο, στάζει ειρωνεία. Δυστυχώς δεν έχω άλλο τρόπο να αντιμετωπίσω καταστάσεις σαν αυτή.

Βλέπετε, η βλακεία είναι ανίκητη.

No comments: