Monday, September 20, 2010

Inception, the Movie

Εχθές, με αξίωσε ο εαυτός μου και οι συγκυρίες και πήγα να δω το Inception.

Αρκετό καιρό το γυρόφερνα και εχθές τα κατάφερα. (αυθόρμητο χειροκρότημα παρακαλώ!!)

 

Για να πω την αλήθεια μου, είχα διαβάσει αρκετά σχόλια για την ταινία και ήμουν κάπως προετοιμασμένος, ή για τα χειρότερα ή για τα καλύτερα. (είχα αποκλείσει το ενδεχόμενο να ήταν μέτριου επιπέδου)

 

Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστικά σε σημείο να την σκέφτομαι την επόμενη ημέρα.

Τώρα θα μου πείτε: «Δηλαδή ρε μεγάλε, γράφεις ολόκληρο άρθρο, για μια ταινία που δεν σε άγγιξε καθόλου?»

 

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα.

Η ταινία, ήταν πρωτότυπη. Αυτό πρέπει να το έχουμε σαν δεδομένο. Όπως ήταν και εντυπωσιακή. Τα εφέ, αν και δεν ήταν πολλά, ήταν αρκετά για να σε αφήσουν με ανοιχτό το στόμα. (έχω μια-δυο σκηνές στο μυαλό μου που το σαγονάκι πλησίαζε επικίνδυνα το στέρνο μου ;) ).

Η ηθοποιία ήταν ένα άλλο θέμα. Ο DiCaprio ήταν καλός. Όχι καταπληκτικός, αλλά καλός. Έπαιξε ακριβώς όπως έπρεπε να παίξει κάποιος τον ρόλο του κου Cobb. Το υπόλοιπο cast ήταν μέτριο προς το κακό. Φωτεινή εξαίρεση ο Joseph Gordon-Levitt, που έπαιζε τον Arthur. Γενικά όπου και να τον έχω δει, μου άρεσε αρκετά. Επίσης πρέπει να τονίσω το υπό του μηδενός επίπεδο ηθοποιίας της κυρίας Ellen Page. Πολύ άσχημη, πολύ «μικρή» ηθοποιός και εκνευριστικά αντρικό περπάτημα για γυναίκα. Όποιος έκανε το casting αυτού του ρόλου, πρέπει να πάρει μετάλλιο.

 

Γενικότερα, έφυγα από το σινεμά με μια ευχάριστη διάθεση. Ούτε κουρασμένος ένιωσα από το σενάριο, που αντικειμενικά, πρέπει να το ακολουθείς καθόλη την διάρκεια της ταινίας γιατί θα χάσεις την μπάλα, ούτε είχα ένα κεφάλι καζάνι από τις πολλές λεπτομέρειες.

Όλα αυτά είναι πάντα καλά σημάδια μιας απολαυστικής ταινίας.

Περίμενα περισσότερα? Ναι.

Ήταν όμως καλά.

 

6/10.

 

-Lcfr.

No comments: