Monday, September 6, 2010

...και θα εκραγείς...

Να την πω την αλήθεια μου?

Με πιέζετε άρα θα την πω. (τραβάτε με κι ας κλαίω)

 

Την προηγούμενη εβδομάδα το blog αυτό έκλεισε 1 χρόνο ζωής. (χρόνια πολλά, να τα εκατοστίσει κτλ κτλ)

Πολλές λέξεις, πολλές σκέψεις, πολλές εικόνες και φυσικά πολύ μουσική.

 

Έφτασα λοιπόν να σκέφτομαι, ΓΙΑΤΙ ασχολούμαι με το blog.

Και αφού ασχολούμαι, υπάρχει κανένα αποτέλεσμα?

 

Όχι-όχι.

Δεν με έχουν πιάσει τα υπαρξιακά μου. Αντιθέτως, όλα πάνε μια χαρά.

Απλά δεν ξέρω εάν αξίζει να καταναλώνω τόσο χρόνο.

 

Πάντως πέρα από αυτό, καλή εβδομάδα. Σήμερα, αν και ξεκίνησα την μέρα μου με βαρύ και ασήκωτο Doom Metal (Fall Of Efrafa) μου ήρθε και κόλλησε στο μυαλό το:

«Που να φανταστώ, πως θα τρελαθείς, πως θα σου την δώσει και θα εκραγείς...»

 

Μην με ρωτήσετε, ΓΙΑΤΙ η σιχαμένη Έλλη Κοκκίνου στριφογυρίζει στο μυαλό μου.

Δεν μπορώ να ξέρω και ούτε που με νοιάζει να σας πω την αλήθεια.

Απλά με προβληματίζει το γεγονός.


-L.

2 comments:

Anonymous said...

kat arxhn auto pou sou kollhse einai eirhnh merkourh ..
kai se oti afora to blog k mono pou eixes anevasei auto. http://www.youtube.com/watch?v=KXWEM4gZhg4uto

to blog gia mena aksizei na uparxei
(to kommati auto de leipei apo kanena cd gia to amaksi pou ftiaxnw edw k ena xrono k parapanw nomizw thx for that) anyway keep it up is all i'm saying

d

Lcfr said...

Αγαπημένε μου "D".

Πρέπει να σου πω ότι υποψιάζομαι ότι είσαι από Ολλανδία, επιβεβαίωσε για να ξέρουμε με ποιον μιλάμε.

Όσο για τα σχόλιά σου, πρέπει να σου πω, ότι με βάση τα ilikes, τα μουσικά posts, έχουν την χαμηλότερη απήχηση... άρα ζήτημα να ακούει ένας δύο, τα τραγούδια που ανεβάζω...
Χαίρομαι που είσαι ένας από αυτούς. (Common people like you)

Αποφάσισα (για τώρα) να διατηρήσω το blog και ίσως να κάνω και μερικά podcasts ακόμα... Θα δούμε.

Ευχαριστώ για το comment αδερφέ.

-Lcfr.
Ps. Τι Κοκκίνου, τη Μερκούρη. Το ίδιο σιχαμένες είναι και οι δύο...