Tuesday, September 28, 2010

30.000 FUCKING HITS!!!


Τι να πω...
Μέσα σε έναν χρόνο ζωής, το blog, είχε 30.000 μοναδικές επισκέψεις!!!! (παίζει ρόλο το "μοναδικές" μιας και η δεύτερη (και πάνω) επίσκεψη του ίδιου αναγνώστη μέσα στην ίδια ημέρα δεν υπολογίζετε).

Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω...
30.000!!!

FUCK YEAH!!!

30.000!!!!

Το λιγότερο που μπορώ να σας πω, είναι τριάντα χιλιάδες ευχαριστώ και ότι δεν έχω σκοπό (προς το παρών) να σταματήσω να σας ταρακουνάω τον εγκέφαλο με τις φωτογραφίες και τους προβληματισμούς μου. Όσο θα έχω εξωτερικά ερεθίσματα, το πληκτρολόγιό μου θα γράφει και το ποντίκι μου θα ανεβάζει. Εάν θα είσαστε από την άλλη πλευρά της οθόνης και να διαβάζετε, είναι καθαρά στο χέρι σας... (είμαι σίγουρος, ότι πολλά από αυτά που γράφω, δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστα σε όλους...)

Well, that's me i guess :)

Σε ακόμα περισσότερες επισκέψεις αδέρφια...
Σας ευχαριστώ όλες και όλους για μία ακόμη φορά.

Non Seviam!
-Lcfr Enosferum

1 comment:

Anonymous said...

Συνέχισε να μας διασκεδάσεις,
να μας τατακουνήσεις,
να μας προβληματίσεις,
να μας ξυπνήσεις,
να μας κάνεις παρέα...!!!
- ΝΑ ΤΑ 30.ΟΟΟ.ΟΟΟ.ΟΟΟ.ΟΟΟ.ΟΟΟ...!!!