Wednesday, September 29, 2010

Χριστόφορος Παπακαλιάτης Αλ Τσαντίρι

Μααααλιστα.

Είδαμε εχθές τον «φίλο» του Blog, Χριστόφορο Παπακαλιάτη και το Λάκη «ήμουν και εγώ στο κότερο» Λαζόπουλο, στο τσαντίρι να παριστάνουν τους κολλητούς των 10 Μικρών Μήτσων πηγαίνοντάς μας 15 χρόνια πίσω. Πραγματικά, αυτά τα 15 χρόνια ήταν 15 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ!

 

Βλέπετε το χθεσινό πανηγυράκι του Alpha, δεν ήταν τίποτα άλλο από μην τηλεοπτική απόδειξη για όσα γράφω τόσο καιρό, μέσα από αυτό εδώ το πληκτρολόγιο. Ότι ο Κύριος (μετά συγχωρήσεως) Παπακαλιάτης είναι ατάλαντος.

 

Καλά καλά! Μην φωνάζετε. Θα το θέσω αλλιώς.

 

Είναι ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ατάλαντος..

Το έσωσα? (μάλλον όχι αλλά προσπάθησα.)

 

Το μισάωρο σκετς που είδαμε ήταν στην καλύτερη περίπτωση γλυκανάλατο. Και όπως είπε ο αδερφός μου: «Ρε μεγάλε, τι γίνεται? Ζωντανή σύνδεση με το Δελφινάριο έχουν? Σε λίγο θα εμφανιστεί ο Σεφερλής και θα πει: «Α, χααα καλό εεεε???». Προσπάθησαν αρκετά να μας κάνουν να γελάσουμε, αλλά του κάκου. Η τσίχλα και το τσουλούφι του Χριστόφορου, μαζί με την φράντζα και τα μούσια του Λαζόπουλου, θα μπορούσαν να παίξουν ακόμα καλύτερα.

 

Όχι-όχι, δεν είμαι υπερβολικός.

Και μην διαβάζετε σαν τα προβατάκια αυτά που ακούγονται και γράφονται για την «ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ» επιστροφή του δυναμικού διδύμου. Μπούρδες.

Μπούρδες σπάνιας μορφής και σας το λέω εγώ. Που δεν είμαι προκατειλημμένος...

 

;)

 

Δεν θα ξεχάσω όμως το σημείο:

 

-Λάκης: Ρε συ Χριστόφορε, τελικά δεν είσαι μέτοχος στο Mega Channel?

-Χριστόφορος: Όχι ρε.

-Λάκης: Τότε πως σε αφήνουν και παίζεις???

 

Νομίζω τα είπαμε όλα.

 

-Lcfr.

No comments: