Friday, September 24, 2010

Spirit World (Track of 2010)

Εχθές, στην επιστροφή από μια άκρως ενδιαφέρουσα έξοδο, ο φίλος μου Mephisto είχε βάλει BestFM στο ραδιόφωνο. Μπινελίκια και παράπονα από την πλευρά μου, για το χαμηλότατο επίπεδο μουσικής που βάζει αυτός σταθμός αλλά του κάκου. Ο σταθμός, ΕΚΕΙ κολλημένος!!

ΚΙ ΟΜΩΣ.

Μετά από 2-3 λεπτά, ξεκίνησε ένα τραγούδι με το χαρακτηριστικό πιάνο του Street Spirit των Radiohead αφήνοντάς με άναυδο (όπως μπορείτε να καταλάβετε), μιας και δεν περίμενα αυτός ο κακόγουστος σταθμός που κατά κύριο λόγο βάζει chill out, lounge, trip hop, "και καλά" μουσική, να παίξει τραγούδι τέτοιου επιπέδου...

Στην συνέχεια φυσικά, αποδείχθηκε ότι το τραγούδι ήταν ένα medley (ανακάτεμα) του προαναφερθέντος αριστουργήματος με δύο άλλα τραγούδια από τα συγκροτήματα Manda και Digitalism.
Είναι φυσικά περιττό να σας πω ότι και οι δύο μας φάγαμε απίθανο σκάλωμα με το τραγούδι, μιας και είναι ένα πραγματικό διαμάντι.
Το βρήκα (ΕΓΩ) στο YouTube και το μοιράζομαι (πάλι ΕΓΩ) μαζί με όλους εσάς.
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!!

Όπως μπορείτε να καταλάβετε, αυτό το τραγούδι στιγμάτισε την χθεσινή βραδιά για τα καλά.
Βραδιά που κατ' επέκταση στιγματίστηκε με την σειρά της, με ΜΑΓΙΚΟ τρόπο, από πράγματα που έγιναν πρώτη φορά... (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε)

Σε ευχαριστούμε -κατά τα άλλα μισητέ- BestFM.

-Lcfr
Ps. Όταν λεω ότι το βρήκα ΕΓΩ στο Youtube, εννοώ τον Mephisto :)

No comments: