Saturday, November 6, 2010

Parent Questions

Ίσως από τα σπάνια πράγματα που με ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ στην περίπτωση που κάποια στιγμή θα γίνω πατέρας (ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ) είναι όταν η μικρή έκδοση του εαυτού μου (a.k.a. ο γιος μου), με ρωτήσει σεξουαλικού τύπου ερωτήσεις Όπως για παράδειγμα:

-Μπαμπά τι είναι αυτό που προεξέχει στο παντελόνι σου?
-Μπαμπά πως γίνονται τα παιδιά?
-Μπαμπά τι σου έκανε η νταντά, εχθές στο μπάνιο?

Ερωτήσεις που πραγματικά ούτε τώρα που δεν πρέπει να έχω το άγχος τους, δεν μπορώ να απαντήσω χωρίς να γίνω γραφικός και εκνευριστικά εριστικός (όσοι με γνωρίζετε από κοντά, ξέρετε για τι πράγμα μιλάω).
Why even bother θα μου πείτε.
Καλά τα λέτε, δεν διαφωνώ. Όμως κάποια ημέρα θα πρέπει όλες αυτές τις ερωτήσεις να μπορέσω να τις απαντήσω χωρίς κανένα πρόβλημα.

Shit.
Με έπιασε ένα άγχος απογευματιάτικο...
Και να φανταστείτε ότι όλες αυτές οι σκέψεις μου ήρθαν από την φωτογραφία με τα τέσσερα πάνελς από το comic "Powers".

Damn you comics!
DAMN YOU TO HELL!!!

Oh please, somebody STOP ME!!!
Πολυλογώ τσάμπα και βερεσέ...

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Tι σου έκανε η νταντά στο μπάνιο;;;;
χα χα χα....
μάθημα πρώτο:
σπίτι με 2 τουαλέτες!
αα και μέχρι να σκεφτείς κάτι,πες...
-ASK NANY....
XAXAXA