Friday, November 12, 2010

WTF email

Εχθές αργά το βράδυ, έλαβα ένα email (που φυσικά το είδα το πρωί) που ήταν κάπως επιθετικό στο πρόσωπό μου. Ανθέλληνας, κακότροπος, πεσιμιστής και «επαναστάτης του πληκτρολογίου» ήταν μερικά από τα επίθετα που μου στόλιζε η κοπελίτσα για το χθεσινό μου post με τίτλο "GREECE 2010". Δεν μπορώ να μην απαντήσω σε κάτι τέτοιο, μιας και η επίθεση είναι directly σε εμένα.

 

Για αρχή δεν είμαι ανθέλληνας. Απλά αυτό το πράγμα που έχω γύρω μου, δεν το θεωρώ άξιο να το αποκαλέσω ΠΑΤΡΙΔΑ μου, μιας και επειδή έχω ζήσει στο εξωτερικό, μπορώ και ξεχωρίζω τι θα πει οργάνωση και θέληση για εξέλιξη και τι θα πει απραγία και ρεμούλα. Τέτοια θέληση δεν υπάρχει σε αυτόν εδώ τον τόπο. Και τα κακεντρεχή σχόλια τύπου: «Σήκω λοιπόν, και πήγαινέ στο εξωτερικό να ζήσεις» επίσης είναι άκυρα, γιατί δεν θα μου πείτε τι θα κάνω.

 

PERIOD.

 

Και όλα αυτά δεν τα λέω επειδή είμαι πεσιμιστής, καταθλιπτικός και γενικότερα ανικανοποίητος σαν άνθρωπος.

Αντιθέτως μπορώ να πω. Η συγκεκριμένη περίοδος της ζωής μου, με βρίσκει ακριβώς εκεί που θέλω. Φυσικά πρέπει να κάνω ένα-δυο, μικρές αλλαγές για ακόμα καλύτερη ποιότητα (που θα γίνουν στο κοντινό μέλλον) αλλά όλα πηγαίνουν ρολόι.

 

Άρα, τέτοιου ύφους emails πέφτουν, μεγαλόπρεπα, στο κενό.

 

Deal with my superiority.

 

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο όλους όσους έχουν τη δύναμη της γνώμης τους, το θάρρος (για να μην γράψω τα @ρχ...@ και λογοκριθώ)να τους χαρακτηρίζουμε ανθέλληνες, κακότροπους, κακόβουλους και τόσα άλλα επίθετα που μας είναι εύκολο να δίνουμε...Δεν ξέρω σε τί κατάσταση βρίσκεται το άτομο που σου έστειλε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομίου αλλά προφανώς βρίσκεται στη θέση όλων εκείνων που με τα μάτια κλειστά, υποκεινούμενοι ίσως από προσωπικά συμφέροντα και βολέματα, φοβούνται τον οποιονδήποτε είναι πραγματιστής και λέει την αλήθεια όπως είναι την τελευταία περίδο (την τελευταία 20ετία καλύτερα) στη χώρα μας. Δυστυχώς τέτοια άτομα μας έφεραν εδώ που βρισκόμαστε και συνεχίζουν να μας κρατούν δέσμιους μιας τέτοιας κατάστασης (δεν ξέρω για πόσο ακόμα). Ας συνεχίσουν, είναι επιλογή τους, να διατηρούν τον εγκέφαλό τους "παγωμένο", υποκινούμενο και τα μάτια τους ερμητικά κλειστά φοβούμενοι να δουν την πραγματικότητα ή να "ξεβολευτούν" από αυτήν. Ας αφήσουν όμως τα διάφορα επίθετα που τόσο εύκολα ξεστομίζουν και ας κοιτάξουν στον καθρέφτη τους...Είμαι περίεργος ποιά επίθετα προσδίδουν στο είδωλο που αντικρύζουν μέσα σε αυτόν... Και να καταλάβουν πως είναι πάρα πολλοί οι "ανθέλληνες", "κακότροποι", "πεσιμιστές" όπως τους χαρακτηρίζει. Και όσο υπάρχουν άτομα σαν τους "φιλέλληνες" ,όπως προφανώς θεωρεί τον εαυτό της η αποστολέας του μυνήματος, τόσο περισσότεροι θα αντιπαρατίθενται απέναντί τους. Μέσα από τους "επαναστάτες του πληκτρολογίου" ίσως μαθαίνεις αλήθειες που τα "αντικειμενικά" ΜΜΕ μας δεν μας δίνουν...Αλήθειες που πολλές φορές πονάνε...

Ένας "ανθέλληνας" της γενιάς των 30-40άρηδων
D.P.