Sunday, August 14, 2011

OHMYGOD!

!!!ΣΟΚ!!!
Εδώ και κοντά 5 ημέρες δεν έχω Internet στο σπίτι μου!!!!
OH.
MY.
GOD!!!

(τις γραμμές αυτές τις γράφω από πατρικό)

Ξέρω-ξέρω.

Οι περισσότεροι από εσάς, θα πείτε: "Eίναι η κατάλληλη στιγμή να πας διακοπές."

Το αντιδραστικό μου, όμως, στοιχείο θα απαντήσει πως, ίσως είναι η κατάλληλη ευκαιρία να κάτσω να δω όόόόόόόόλα όσα έχω κατεβάσει (νόμιμα πάντα) τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια, μέχρι να ενεργοποιηθεί η καινούργια μου γραμμή. Και αυτό που πρέπει να προσθέσω είναι πως το έχω ήδη ξεκινήσει και το κάνω.

ΝΑΙ. ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ 15αύγουστο.

PROBLEM??

Μετά, λοιπόν, τα μακροβούτια που έκανα την Παρασκευή και το Σάββατο στην θάλασσα, άρχισα να κάνω και υπερβουτιές στο pop culture. Ταινίες, Animes, Comics κτλ. Φυσικά, τις βραδινές ώρες τις αφιερώνω στο Isabella με μεγάλη όρεξη και δημιουργικό αποτέλεσμα. Όπως προβλέπω, έτσι θα κλείσει ο Αύγουστος.

Κάνοντας αυτό που με ευχαριστεί.
Αυτό που γουστάρω ρε αδερφέ.

Οι περισσότεροι θέλουν να πάνε διακοπές. Έχουν ανάγκη να πάνε σε ένα νησί και να "ξεφύγουν" από την βαρετή καθημερινότητα που τους περιμένει τον χειμώνα. Ε, εγώ δεν είμαι έτσι. Και το χαίρομαι που δεν είμαι έτσι, μιας και το "βαρετή καθημερινότητα" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου.

On another note, η τεχνολογία του iPhone μου επιτρέπει να γράφω και να ανεβάζω τα καθημερινά άρθρα μου. So stay tuned. (Yeah, I'm THAT awesome!)

Κλείνοντας, θα σας αφήσω με ακόμα μια χαριτωμένη φωτογραφία, μπας και σας κάνω να χαμογελάσετε για ακόμα μια Κυριακή.

Ελπίζω να περνάτε μαγευτικά.
Σας σκέφτομαι συχνά :)

-Lcfr.

5 comments:

Anonymous said...

Ti einai to isabella?

Lcfr said...

Κάτι θα είναι και αυτό...
Αργά ή γρήγορα θα το αποκαλύψω.

-L.

Anonymous said...

Mi mas tirannas!!!Ti to aneferes an den les?:P
Mas talaipwreiiiiiiiiis!

Lcfr said...

Υπερβολές.

-L.

Anonymous said...

Στο νησί δεν πηγαίνει κάποιος μόνο για να ξεφύγει από την βαρετή καθημερινότητα που τον περιμένει...Πηγαίνει για να δει κάποιο άλλο μέρος, να κάνει τα μπάνια του σε μια καθαρή θάλασσα και γενικά να περάσει καλά με την παρέα του. Να χαλαρώσει και να διασκεδάσει. Με την δική σου λογική πρέπει να είσαι μόνο Σ Π Ι Τ Ι δουλειά- δουλειά Σ Π Ι Τ Ι . Μήπως ήρθε η ώρα να γνωρίσεις τις πραγματικές ομορφιές της ζωής ; Κάτι για clicky clicky έγραφες σε ένα άλλο post, αλλά δεν διαβάζω να κάνεις κάτι άλλο πέρα από το clicky clicky. Η ζωή είναι εκεί έξω φίλε μου.