Tuesday, April 24, 2012

The Aftermath


Σήμερα Τρίτη, είμαι άυπνος, κουρασμένος και από το πρωί έχω έναν πονοκέφαλο ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ!
Όπως έμπρακτα αποδεικνύετε, τα ξενύχτια δεν τα αντέχει το λαχταριστό κορμάκι μου.
(ειδικά όταν συνοδεύονται από ΔΥΟ είδη σαμπούκα ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΤΗΡΙ)

Από την μια, περάσαμε καλά, αλλά όταν σου μένουν μόλις 3 ώρες για ύπνο, τα πράγματα αρχίζουν και κλωτσάνε και με το δίκιο τους. Φυσικά την επόμενη ημέρα θα είσαι στην κατάσταση που βρίσκομαι αυτήν εδώ την στιγμή. (εξακολουθώ όμως να διατηρώ τα standards σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο)

"Καλά να πάθεις" θα μου πεις και θα σου απαντήσω "ΦΑΚ ΓΙΟΥ!" :)

Δεν μπορώ όμως να σας κρύψω την απίστευτη όρεξη που έχω για στριφτή σπανακόπιτα (αγοραστή από τον φούρνο ή συσκευασμένη από το σουπερ μάρκετ).

ΤΙ???
Δηλαδή θέλεις να μου πεις πως, εάν σε καλέσω στο καινούργιο μου σπίτι θα μου φέρεις σπανακόπιτα?
Αυτό μου λες, χωρίς να μου το λες ευθέως ή κάνω λάθος?

Καλή Τρίτη αδέρφια μου.

-Lcfr.

No comments: