Monday, November 3, 2014

The Box

Οι περισσότεροι από εσάς, ξέρετε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η μουσική στην ζωή μου, τι πάθος έχω για αυτήν και πόσες φορές έχω ουρλιάξει μέσα από τούτες εδώ τις γραμμές, προσπαθώντας να κάνω έστω έναν από εσάς να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με την μουσική και τις προεκτάσεις που μπορεί να έχει στην καθημερινότητα.

Σήμερα λοιπόν, 3 του Νοέμβρη, μετά από κάτι παραπάνω από 8 ολόκληρα χρόνια, ο αγαπητός Damien Rice, έβγαλε καινούργιο δίσκο με τίτλο My Favourite Faded Fantasy. Δεν σας κρύβω ότι αυτό και μόνο το γεγονός, από το πρωί που μου το θύμισε το κινητό μου, μου έχει αλλάξει την διάθεση προς το καλύτερο. Τώρα δε, που τον ακούω για 2η φορά (μέσα στις λίγες ώρες που γύρισα σπίτι από την δουλειά) κατάφερα και έφερα την προοπτική μου, σε μια γωνιά που βοηθάει και τα πράγματα δεν είναι δα και τόσο αρνητικά. 

Επειδή λοιπόν εάν το καλοσκεφτείς αγαπητέ, το μυαλό σου δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό κουτί με υπερφυσική δύναμη αλλά περιορισμένο χώρο, καλό θα είναι να επιλέγουμε συνετά και εσύ και εγώ, τι κρατάμε μέσα του και να βρίσκουμε διαρκώς τρόπους να κρατάμε ό,τι αρνητικό (σκέψεις, υποθέσεις, γεγονότα, φήμες και ότι άλλο) έξω και μακριά του.  


Και εκεί που έχεις στρώσει από αυτό το τελευταίο σχόλιο του Lcfr, έρχεται ο Damien Rice και σου τραγουδάει το....

....The Box...



-Lcfr.

No comments: