Monday, February 15, 2010

Let Me Get This Straight

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή γιατί θα τρελαθώ.
Εχθές ήταν του Αγίου των ηλιθίων. Ερμ, συγγνώμη εννοούσα του Αγίου Βαλεντίνου.

Μέχρι εδώ σωστά?
Σωστά.

Και ο περισσότερος κόσμος ήταν έξω με το έτερο ήμισυ για να γιορτάσει και να υμνήσει τον έρωτά του. Δεν έχω καμία αντίρρηση με αυτό. Ειλικρινά καμία. Άλλωστε κόσμος δεν είναι και ο πιο έξυπνος άνθρωπος που έχω γνωρίσει...

Το ερώτημα που προκύπτει (και θα καταλάβετε από την χθεσινή προσωπική μου εμπειρία) είναι το εξής: Ρε διάολε, βγήκες, ξεφάντωσες, έκανες τις ανωμαλίες σου στο κρεββάτι (που παρεμπιπτόντως, θα ήταν πρωτότυπα στρωμένο με ροδοπέταλα και με πολλά πολλά κεριά) και επιστρέφεις στο σπίτι στις 3:00 το ξημέρωμα.

Τι θέλεις και στέλνεις mail στον πρώην? Υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος ή μήπως... ο νέος εραστής έχει "μικρό" όπλο?

Δεν μπορώ να σας καταλάβω εσάς τις γυναίκες με τίποτα. Όχι απλά τα πιο περίεργα πλάσματα του κόσμου. Αλλά και τα πιο ηλίθια.
Λοιπόν,
Δεν αγοράζουμε κα. Goddess of War (loooool @ nickname)
(αν και θα έπρεπε να αυτό αποκαλείσαι "WANNABE-Goddess Of Anal Sex". Και μιας και το έφερε η κουβέντα, check το προηγούμενο post, για να πάρεις τα μέτρα σου στο θέμα)

Και τονίζω.
Άιντε στα τσακίδια μην έχουμε άλλα που θα είναι δυσάρεστα για εσένα...
(ο νοών νοήτω)

-L.

5 comments:

Anonymous said...

Η απάντηση στην ερώτηση "Τι θέλεις και στέλνεις mail στον πρώην?" είναι ξεκάθαρη - από τη μεριά μιας γυναίκας. Είμαι σίγουρη ότι την ξέρεις και εσύ ο ίδιος..

Lcfr said...

Δεν πάνε στον διάολο και αυτή και οι γυναίκες ομαδικά, λέω εγώ?

-L.

Anonymous said...

Αν δεν σε νοιάζει εσένα που σε θέλει πίσω, εγώ η διαολο-σταλμένη τι άλλο να πω???

Lcfr said...

θα ήταν καλό να σταμάταγες να κάνεις comments, απλά για να κάνεις.

Εάν έχεις κάποιον πραγματικό λόγο, τότε feel free.

-L.

Anonymous said...

Εσύ ρώτησες, εγώ σου απάντησα..