Wednesday, March 25, 2009

Ο Τσακ Νόρις έχει πάει στον Άρη. Γι' αυτό δεν υπάρχει ζωή εκεί.

Aloha,

Σήμερα λοιπόν, αργία για πολλούς, για άλλους εθνική εορτή και για άλλους μια μέρα σαν όλες τις άλλες...

Σε χαλαρούς ρυθμούς λοιπόν, θα ακολουθήσουν μερικές φωτογραφίες, και όπως πάντα, γεμάτα νόημα σχόλια. Για τους λάτρεις του είδους και όχι μόνο...

(θέλω τόσο πολύ να σχολιάσω τους Ινδούς στα φανάρια να πουλάνε Ελληνικές σημαίες και φυσικά την αφίσα της Έλλης Κοκκίνου που κυκλοφορεί στους δρόμους αυτές τις μέρες, αλλά είπαμε η μέρα σήμερα είναι χαλαρή. Relax να πούμε...)

Θα ξεκινήσω με ένα video που όταν το είδα, ήθελα να το δείξω σε όλους γύρω μου...
μπορεί να είναι γνωστό. Μπορεί να το έχετε ξαναδεί, αλλά αξίζει.

Sleepwalking Dog



Το σημείο στο τέλος του video, νομίζω πως πρέπει να πάρει βραβείο...

Moving On...


Γεωργίου Speaking.



Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να σας μιλάω και εγώ έτσι.
Λιγάκι πιο ανάλαφρα να το πω...


Κρατηθείτε τώρα..

Η Nostalgreek Films παρουσιάζει...

Μία παραγωγή πολλών χιλιάδων ευρώ...
--Σκηνοθεσία, ο αέρας,
--Σενάριο, ο 16χρονός του cameraman,
--Σκηνικά, ο εκάστοτε δήμος,
--Κουστούμια, η ντουλάπα του κάθε περαστικού,

Μια ταινία που οι χορηγοί της έχουν σπάσει κάθε όριο... (κυρίως η εταιρία ketchup)

I'M PROUD GIVE YOU...

Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των NINJA (now with English subtitles)



Παίδες, βρείτε την ταινία. Download, ενοίκιο, δεν ξέρω και εγώ που αλλού, αλλά εγώ έχω δει την μισή με τον Mephi και δεν αντέχαμε. Βλέπαμε δύο και τρεις φορές την κάθε σκηνή με δάκρυα στα μάτια...

Αστέρια ****************


Picture Section

Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες που ήθελα καιρό να ανεβάσω αλλά δεν είχα ποτέ (και καλά) τον χρόνο...

Antenna Section.

Αφιερωμένες με full, εκπομπή και σήμα, στον κύριο Κεραία.



και φυσικά,



May the Antenna be with you.


Γιωργάκη, αγόρι μου... ταχύτατα τα Vista, ε?



Ωραία επιλογή. Εύγε.

Θα πάω στην κόλαση για τις επόμενες 2 φωτογραφίες, είμαι σίγουρος...



και το εισιτήριο για το 2ο καζάνι δεξιά πάει στον Heph.. (ναι.. εκεί που δεν έχει ούτε κουδουνάκια, και ο μαύρος είναι stealther...)



Am i still here?
Βρε μπράβο υπομονή...

Συνεχίζουμε το show μας, με μια live μετάδοση από το λιμάνι της Χαλκίδας...



κάτι δεν πάει καλά με το Bellotti... καλά λέει ο Κεραίας...

Και για κλείσιμο έχω το καλύτερο stealth part του κόσμου.

Κυρίες-κύριοι. Σας δίνω τον ένα και μοναδικό.

Wise-Ninja.



Dedicated.




Ο κύριος, ισχυρίζεται ότι ΜΟΝΟ με 4 Us Dollars αντιμετωπίζει ορδές από Ninjas... λέτε να υπάρχει καλύτερος από το Wise-Νinja? Τρέμει η καρέκλα...



Μόνο ένα τέτοιο κατοικίδιο θα μπορούσε να έχει ο Wise-Ninja...



Κανονικά εδώ χειροκροτάτε, μιας και το χειροκρότημα είναι η τροφή του καλλιτέχνη... και η τέχνη έχεις ως απώτερο σκοπό να βγάλεις γκόμενα, αλλά εγώ έχω φάει πολύ δεν έχω ανάγκη...

Την αγάπη σας, ΕΔΩ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!

-Hephasto.

No comments: