Saturday, March 7, 2009

This Is The Skin, I'm In.

Πολλές φορές την ημέρα, όταν μου έρχεται η επιθυμία να γράψω καμία μπούρδα εδώ, σκέφτομαι το παλιό blog και νοσταλγώ μερικά πράγματά του.

Νοσταλγώ για παράδειγμα, την αλληλεπίδραση που είχαν τα γραφόμενά μου και τα σχόλια των γνωστών και αγνώστων, αναγνωστών που άλλες φορές ήταν πικρόχολα, άλλες φορές ήταν τροφή για σκέψη και άλλες φορές απλά δήλωναν μία παρουσία. Έτσι για το καλό.

Εδώ, σε αυτήν την v2 μορφή, αποφάσισα να μην έχω αυτήν την αλληλεπίδραση γιατί δεν μου άρεσε να "πρέπει" να γράψω. Όχι όχι. Δεν το παίζω νοβελίστας ούτε καν άξιος για τον χρόνο σας. Απλά, μερικές φορές τα πράγματα ξεφεύγουν, και η απάντηση στην απάντηση είναι το πιο ψυχοφθόρο πράγμα που μπορεί να σου τύχει...

Στο κάτω κάτω, όλη μας η ζωή είναι μία αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους. Τι διάολο, παντού πρέπει να υπάρχει? Λέω εγώ τώρα...

Τώρα θα μου πείτε, "τι έπαθες εσύ και λες αυτά που λες, Σαββατιάτικo?"

Απλά, κύριοι, αιτιολογώ την απουσία των σχολίων, που, σε μία συζήτηση πάνω αναφέρθηκε και σχολιάστηκε αρνητικά.

Τώρα, σε συνέχεια του προηγούμενου *μεγάλου* post για την μουσική και επειδή είχα κάποιες "συγκρούσεις" με οικείους μου, ξεκαθαρίζω δύο πράγματα.

-Σέβομαι, πλήρως τις απόψεις όλων. Χωρίς καμία εξαίρεση. Καμία.

-Ναι. Έχω εμμονές. Και αυτές κάνουν τον κύκλο τους και περνάνε. Μπορεί να είναι σε μουσικά κομμάτια (βλέπε εκνευριστικά *για τους άλλους* loop σε τραγούδια που μου αρέσουν) μπορεί να είναι σε γραμμές ζωγραφικής καλλιτεχνών, ή ακόμα και σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος της συντρόφου μου. *εχμ...*

Δεν κρύβω λοιπόν την εμμονή μου στην διπλή άποψη που έχω για τις κριτικές.

Κριτικές κινηματογράφου, κριτικές μουσικής κτλ.

Διπλή ΕΝΤΕΛΩΣ άποψη.

Από την μία μπορώ να είμαι καυστικός στην γενικότερη αντίληψη της κριτικής (με κυριότερο επιχείρημα: "Από πού αγόρασες το δικαίωμα να κριτικάρεις και να διαμορφώνεις απόψεις") ενώ ταυτόχρονα από την άλλη, το συναίσθημα της ικανότητας μαζικής διαμόρφωσης απόψεων με ένα μικρό κείμενο, με ιντριγκάρει και θα ήθελα να το έχω, σε πολλές περιπτώσεις. Γιατί, καλώς η κακώς, πολύς κόσμος εκεί έξω δεν έχει, ή δεν προλαβαίνει να έχει άποψη για θέματα που ενδεχομένως τον ενδιαφέρουν. Αυτή λοιπόν, η ομάδα ανθρώπων, περιμένει το επόμενο κειμενάκι του τάδε κριτικού, για να μπορεί να λέει ότι έχει άποψη.

Είναι σαν το επεισόδιο, στα πολυπεγμένα φιλαράκια, όταν ο Joey αγόρασε έναν μόνο τόμο μιας εγκυκλοπαίδειας και μπορούσε να έχει άποψη για τα πράγματα και θέματα που αρχίζουν από το γράμμα V.

Και Μόνο.


Τελικά όταν γράφω καταλαβαίνω πολλά για εμένα. Μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι ζηλεύω και μάλιστα πολύ...

Καταραμένοι reviewers... Ι envy you all...


Music Plug:

IAMX Kiss + Swallow.





Ακολουθούν μερικές συμβολικές φωτογραφίες... έτσι να έχουμε να λέμε...**
**Σ.Σ. Δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν απολύσεις και περαιτέρω δύσκολες καταστάσεις.

Ερμ... Σάββα ακούς?



Σάββα λέω, ακούυυυς???



Αυτά είναι τα ωραία... εθισμός στο clicky clicky. Ακούς Meph?



Ορίστε η λύση στην οικονομική κρίση...
Ρίξε λίγο χιονάκι ρε μάγκα!!!




BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν ξέρω εάν τα μάθατε... Ο βασιλιάς της Pop, Michael Jackson θα δώσει μια τελευταία σειρά συναυλιών τον Ιούνιο με την ονομασία "This is it", η οποία, όπως λέει, θα είναι και η τελευταία του. Το πιάνω το θέμα λοιπόν και το ξεχειλώνω.

Ορίστε το Press Conference:



Ορίστε το σχόλιου κάποιου σε αυτό το video:

"hiiiitman (19 minutes ago) says:
The Internet is going to break when the tickets go on sale lol"

Και ορίστε η απάντησή μου σε όλα αυτά:



Λοιπόν, πάω εγώ τώρα γιατί έχω και δουλειές...

Thanks for reading.


-Hephasto.

No comments: