Friday, January 11, 2013

Ass Talk

Λοιπόν...

Κοιτάζοντας την νέα φωτογραφία που ανέβασε η Candice Swanepoel στο Instagram, (βλ συνημμένη φωτογραφία) σκέφτηκα μερικά πράγματα τα οποία έκατσα και έγραψα για όλους εσάς.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

H Candice (την λέω και με το μικρό της όνομα μιας και εχθές το βράδυ μου είπε στο τηλέφωνο πως το επιτρέπει) θεωρώ πως πρέπει να σκέφτεται κάπως έτσι:

"Οκ, έχω καταλάβει πως όλος ο ανδρικός πληθυσμός θέλει να εκσπερματώσει πάνω στα οπίσθιά μου... Τί να κάνω για να βγάλω ΠΟΛΛΑ λεφτά? Θα τραβάω διαρκώς φωτογραφίες που θα εστιάζουν σε αυτά και θα τρελαίνω τον κόσμο. Έτσι, τα περιοδικά και οι οίκοι μόδας θα με κυνηγούν για μια φωτογράφιση και θα εδραιώνομαι στον χώρο του μόντελινγκ για πολλά χρόνια, κάνοντας τον τραπεζικό μου λογαριασμό να φουσκώνει από ευχαρίστηση."
(Σημείωση Συντάκτη: «Μέχρι τα οπίσθιά μου, να κρεμάσουν και να μην πουλάνε»)

Και ρωτάω εγώ με την σειρά μου.

Αυτού του είδους η σκέψη, δεν αγγίζει (διακριτικά) τα όρια της πορνείας? Εκμεταλλεύομαι το σώμα μου, για το οποίο περνάω πολλές ώρες στο γυμναστήριο (δεν διαφωνώ) και το εκμεταλλεύομαι σε κάθε ευκαιρία, με σκοπό το χρήμα. Σε τι διαφέρει λοιπόν, αυτό που κάνει το φτασμένο 24χρόνο μοντέλο, από αυτό που έκανε (και δεν ξέρω εάν εξακολουθεί να κάνει) η "miss Σαμπάνια 2011" Τζούλια Αλεξανδράτου? Η διαφορά είναι ότι η δεύτερη, αποκαλύπτει 2-3 μέρη του σώμα της παραπάνω και εμπλέκεται σε ερωτικές σκηνές. Την ώρα που η Candice τις υπονοεί με ηδυπαθές ύφος, γεμάτο σεξουαλικότητα.

Και οι δύο ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ για τα λεφτά. Η μία, λίγο πιο έντονα από την άλλη, αλλά ο παρανομαστής παραμένει κοινός.
Δηλαδή, δείξε μου τον κώλο σου, να σου πω πόσα ευρώ έχεις στην τράπεζα. (Να με συγχωρείτε για το γλαφυρό ύφος των λέξεών μου)

Πειράζει λοιπόν, που το μυαλουδάκι μου ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ τις θεωρεί κατάπτυστες και εξευτελιστικές για το γυναικείο φύλο γενικότερα? Βέβαια, τα γράφω όλα αυτά ξέροντας ΠΟΛΥ καλά πως, δυστυχώς, οι περισσότερες γυναίκες εκεί έξω (ναι μιλάω και για εσάς τις απλές, θνητές και αξιολάτρευτες Ελληνίδες) ζουν και αναπνέουν για να προκαλούν τα βλέμματα από όπου και να προέρχονται.

Μήπως αμολήθηκε η εκνευριστικά πουριτανή πλευρά του εαυτού μου και πρέπει να την μαντρώσω μιας και ακολουθεί Σαββατοκύριακο?

Λέω εγώ τώρα.

-Lcfr.

2 comments:

georgef said...

Μην το περιορισουμε στην Ελλαδα γιατι εδω μας εχει χτυπησει η κοινωνικη κακοδαιμονια σε ολους τους τομεις. Στο εξωτερικο ειναι ενα αξιοπρεπεστατο επαγγελμα. Και αν θεωρεις τις διασημες αυτες οπως αναφερεις,ειναι για αυτο που κανουν ή γιατι χρηματιζονται;
Γιατι θα εχεις δει τον κατακλυσμο που υπαρχει εδω και χρονια με την κατηγορια amateur. Οποτε γυρω σου υπαρχουν πολλες πορνες!οπως το ιδιο ισχυει και για τους αντρες που και αυτοι δειχνουν τα χαρισματα τους.

Μηπως ομως ολο αυτο ειναι μια σεξουαλικη αναγκη;
Τα ζευγαρια δεν τραβανε μεταξυ τους φωτογραφιες;
Αρα επιτρεπεται ή οχι η εκθεση των προσωπικων στιγμων στο κοινο;
Ή ολες οι σχεσεις ειναι πορνογραφικες;
Ποια αναγκη τους εξυπηρετουν τα ζευγαρια;
Αν υπαρχει καλο σεξ ειναι αναγκη να το τραβας για να φτιαχνεσαι;

Και πολιτικα μπορεις να το δεις αλλα θα με βριζεις;
Χαχα!

Εντελει ο καθενας μηπως βγαζει προς τα εξω οτι καλο εχει;

Εσυ γιατι πολυ συχνα μας δειχνεις την ομορφη φατσουλα;

Unknown said...

Λουσιφερ σε καταλαβαίνω.Συνεχώς βλέπω στο δρόμο κοπέλες νεαρής ηλικίας που τριγυρνάν με κολλητά παντελόνια και κολάν που τονίζουν της περιοχές που οι άνδρες κοιτάνε.Η γύμνια είναι πολύ συχνό στις μέρες μας οι κοπέλα προκαλούν με την εμφάνιση τους.λυπάμαι ειλικρινά για αυτή την κατάσταση!!!