Tuesday, January 22, 2013

Beautiful Scars

Τελειώνει σίγα-σίγα ο πρώτος μήνας του νέου έτους. Και σαν προσωπική μου ιεροτελεστία/παράδοση, έχω την ανασκόπηση του προηγούμενου. Φέτος την έκανα μόνος μου με, ομολογουμένως, μικρή επιτυχία. (Συνήθως την κάνω με το Mephisto, αλλά αυτήν την φόρα δεν έκατσε.)

Κατά την διάρκειά της λοιπόν, αυτό που κατάλαβα είναι πως υπάρχουν μερικά γεγονότα/προτάσεις/καταστάσεις που μπορεί να διαρκούν απειροελάχιστο χρόνο μέσα στις 365 ημέρες του χρόνου, αλλά ότι και να συμβεί, θα σε στιγματίσουν.

Και όχι για λίγο.
Αλλά για μια ζωή ολόκληρη.

Μικρά-μικρά τέτοια πράγματα που ξέρεις πως ότι και να γίνει, ότι και να αντιμετωπίσεις στο μέλλον, εάν κοιτάξεις στο στήθος σου, θα τα δεις σαν μια παλιά αλλά βαθειά ουλή που σου άφησε μια άτυχη στιγμή.

Όταν την δεχόσουν, μπορεί να πονούσες.
Τώρα την χαϊδεύεις με νοσταλγία και, καλώς ή κακώς, ψάχνεις κάποιο ελεύθερο σημείο στο σώμα σου για να κάνεις, (ή να σου κάνουν) την επόμενη...

...που μπορεί να πονάει το ίδιο, ή χιλιάδες φορές περισσότερο από την τελευταία.

Επέλεξε ένα σημείο που θα μπορείς να το κοιτάζεις κατάματα.
Άλλωστε, τα σημάδια αγαπημένοι μρου, σε κάνουν αυτό που είσαι σήμερα.

Και από σημάδια...
...άλλο τίποτα το 2012...

-Lcfr.
ΥΓ. Σας ευχαριστώ για τις αναγνώσεις. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και τα emails. Το καλό σε όλο αυτό, είναι ότι κάνω μερικούς από εσάς να σκέφτεστε...

2 comments:

Unknown said...

Αγαπητέ λουσηφερ(ή Εωσφόρο στα ελληνικά) σε καταλαβαίνω.Κάτε 1η του μήνα κάνω και εγω μια ανασκόπηση του προηγούμενου και ο φετινός Ιανουάριος ήταν από τους ποιο μοναχικούς και μίζερους ποΥ έχω περάσει.για να μην φλύαρΩ ο προηγούμενος μήνας με άφησε πληγωμένο και συντετριμμένο.Σε καταλαβαίνω αγαπητέ λουσηφερ.

ΥΓ.Σε ευχαριστώ για της ατελείωτες ώρες χαράς και κατανόησης που βρίσκω στο ιστολόγιο σου.

ΥΓ2. Συνέχισε να γράφεις,και όπως πάντα κάντο καλά:)

Lcfr said...

Ευχαριστώ για τα λόγια σου αδερφέ μου...

-L.