Wednesday, October 31, 2012

Bachelor Party

Τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές Τετάρτη πρωί και το βράδυ έχω να πάω σε ένα Bachelor Party. Ίσως είναι η πρώτη φορά που θα πάω σε ένα "τέτοιου είδους" party, μιας και θα έχει όλα τα στοιχεία που μπορούν να το χαρακτηρίσουν.
(τα οποία και θα προσπαθήσω να τα απαριθμήσω)
  • Κακόφημο και σκοτεινό μπαρ με περίεργους και λιγάκι τρομακτικούς θαμώνες.
  • Γυμνόστηθες κοπέλες, να σου ψιθυρίζουν στο αυτί και να σου κάνουν στο σώμα ότι ποθεί η ψυχούλα σου, για μερικά μόλις ευρώ.
  • Ποτά άγνωστης προέλευσης και ποιότητας. (κατά πάσα πιθανότητα, τα ποτά θα είναι κοντινά ξαδέρφια του πετρελαίου θέρμανσης)
  • Έναν γαμπρό που θα τα δώσει όλα, στο όνομα της τελευταίας του ημέρας σαν εργένης. (άσχετα εάν ο γάμος είναι το Σάββατο)
  • Ίσως στο βάθος, να είναι ένας μαυροφορεμένος δαίμονας που θα παρακολουθεί τα δρώμενα και θα τα κρίνει με τον γλαφυρό/περιπαικτικό του ύφος. (ίσως και να κρατάει κρυφά σημειώσεις σαν άλλος κατάσκοπος)
Ξέρω πολύ καλά, πως υπό άλλες συνθήκες δεν θα πήγαινα σε αυτό το party, βρίσκοντας μια ξεκαρδιστική δικαιολογία. Βλέπετε, δεν είμαι φίλος αυτού του είδους της διασκέδασης. Αλλά ο γαμπρός του Σαββάτου, είναι ένας καλός και παλιός μου φίλος και δεν θα ήθελα να λείπω από αυτό.

Το κακό είναι ότι έχει πάρει το αυτί μου, πως κάτι οργανώνουν για εμένα και αυτό είναι που με ανησυχεί λιγάκι. Οι περισσότεροι από τους καλεσμένους, ξέρουν πως στους χορούς και στα prive "κλοτσάω" σαν το κακοταϊσμένο παλιάλογο, άρα πρέπει να περιμένω τα χειρότερα.
Θα δείξει...

Εάν δείτε και δεν γράψω ούτε μια λέξη για 2-3 ημέρες, να ξέρετε πως θα με έχουν καταστρέψει οι κρεπάλες που με περιμένουν.
Εάν δείτε και γράψω, αλλά δεν αναφέρω ΤΙΠΟΤΑ για την βραδιά του Bachelor... Τότε αφήστε την φαντασία σας να οργιάσει.

Heh.

Παρόλα αυτά, παρακαλώ εσείς να πάτε νωρίς για ύπνο και δεν θέλω ανωμαλίες.
Αφήστε τις για εμένα.

Άντε για να μην βάλω τις φωνές.
Είναι και μεσοβδόμαδα...

-Lcfr.

No comments: