Friday, October 26, 2012

Starting with a M...

"Όλα ξεκίνησαν από την μουσική...
...και όλα τελείωσαν με την μουσική..."


Εδώ και αρκετούς μήνες, έχω βγάλει από τα καθημερινά μου ακούσματα, ένα συγκρότημα που το έχω συνδυάσει με κάποιες καταστάσεις που είχαν κυριεύσει το 2011. Το έκανα αυτό, για να μου λείψουν τα τραγούδια και όταν θα νιώσω έτοιμος και τα ξανά ακούσω, να το κάνω με περισσότερη λαχτάρα και πάθος.

Εχθές, αποφάσισα να τα περάσω στο iPhone αλλά και να μην πέσω με τα μούτρα πάνω τους. Έτσι τα άφησα στην θεά τύχη και εάν τα επιλέξει το τηλεφώνο στην "τυχαία αναπαραγωγή" να δω τι αντιδράσεις θα έχω.

Η τύχη μου φυσικά είναι γνωστή.

Δεύτερο τραγούδι την αμέσως επόμενη ημέρα ήταν από το συγκεκριμένο συγκρότημα...
...και αυτό με χάλασε. Μου έφερε στο μυαλό, όχι τα καλά, αλλά τα κακά που έζησα πέρυσι και δεν σας κρύβω πως όταν τελείωσε το τραγούδι, ήλπιζα το επόμενο να αργήσει να έρθει.

Η τύχη μου όμως και πάλι είναι γνωστή. Μόλις τέσσερα τραγούδια μετά, πάλι τα ίδια...

Τελικά, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να συνδυάζεις τραγούδια, δίσκους ή συγκροτήματα με προσωπικά βιώματα.
Για κάποιον όμως που από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι βουτηγμένος στην μουσική, είναι λίγο δύσκολο να αποφύγει κάτι τέτοιο.

Πάντως τα τραγούδια, ακόμα, δεν τα έχω σβήσει.
Είμαι σίγουρος όμως πως θα το κάνω. Και θα το κάνω σύντομα.

Αν και δεν θέλω.

"Όλα ξεκίνησαν από την μουσική...
...και όλα τελείωσαν με την μουσική..."


-Lcfr.
ΥΓ. Καλό Σαββατοκύριακο...

No comments: