Thursday, October 11, 2012

Sex Hotels

Tις προάλλες, είχα μια κουβέντα με μια κοπέλα η οποία εξελίχθηκε σε αναφορές βγαλμένες από το παρελθόν. Έμαθα λοιπόν ότι έχει πάει αρκετές φορές σε ξενοδοχεία (ο πληθυντικός είναι για να σε τρομοκρατεί σαν την 17Ν) για να "ολοκληρώνει" τις σχέσεις της. Όχι μια και δυο. ΌΟΟΟχι...  Αλλά αρκετές, που όπως καταλαβαίνετε αυτό μεταφράζεται σε: "ξόδευε όλο τον μισθό της σε ημι-διαμονές σε κακόφημα και γλοιώδη δωμάτια".

Όπως φαντάζεστε λοιπόν το παρανοϊκό μυαλό μου, άρχισε αμέσως να επεξεργάζεται τις νέες αυτές πληροφορίες και για να πω την αλήθεια, η εικόνα που είχα για την εν λόγω κοπελίτσα, άρχιζε να αλλάζει.

Προς το χειρότερο.


Σιγά-σιγά και όσο κυλούσε η ώρα, μέστωνε μέσα μου αυτή η πληροφορία σαν το καλό το κρασί και με επηρέαζε όλο και πιο αρνητικά.
Σταδιακά και βασανιστικά.

Η άποψή μου λοιπόν για τα ξενοδοχεία ημι-διαμονής, είναι η χειρότερη. Το θεωρώ φτηνό, βρώμικο και τουλάχιστον υποβιβαστικό να πηγαίνεις μια κοπέλα εκεί. Η πράξη του έρωτα ΟΦΕΙΛΕΙ να συνοδεύεται (τουλάχιστον τις περισσότερες φόρες) με ρομαντισμό, εκτίμηση και τρυφερότητα. Όχι χίλιο-χρησιμοποιημένα σεντόνια από διάφορους αναψοκοκκινισμένους ερωτύλους, μικροσκοπικές κρυφές κάμερες πίσω από λερωμένους καθρέφτες, ρεσεψιονίστ με πονηρό βλέμμα όλο νόημα και ΦΥΣΙΚΑ να μην ξεχνάμε το ρολόι να σε κυνηγά σαν serial killer, μιας και περιμένει ο επόμενος πελάτης για να πηδήξει αμέσως μετά από εσένα.

"Καψερέ αναψοκοκκινισμένε επόμενε πελάτη... Να περιμένεις να τελειώσω για να εκτονωθείς..."

Σε καμία περίπτωση δεν θα έβαζα την όποια κοπέλα μου σε αυτήν την διαδικασία, εκτός και εάν την θεωρώ ένα απλό κομμάτι κρέας για να «ξε-φρακάρω» από τα «χοντρά» που λένε και αμέσως μετά να την ξεχάσω.

Προφανώς δεν σκέφτεται πολύς κόσμος έτσι και για αυτό είμαι έξω φρενών. Ίσως να ήρθε η ώρα να το πάρω απόφαση πως είμαι από τους ελάχιστους, μιας και από ότι μαθαίνω, τα γύρω ξενοδοχεία κοντά στην δουλειά μου αλλά και στην Αθήνα, κάνουν χρυσές δουλειές από παράνομα ή νόμιμα ντροπαλά ζευγαράκια, που βγάζουν τα μάτια τους σαν ερεθισμένα ζώα στην ζέστη.

Μου έχει προτείνει κοπέλα να πάω σε ξενοδοχείο? Φυσικά.
Πήγα? Κατηγορηματικά σας απαντώ: ΟΧΙ.

Και δεν έχω σκοπό να πάω ποτέ μιας και βλέπετε, αγαπημένοι μου αναγνώστες, ο έρωτας στο δικό μου το μυαλό, είναι λίγο ποιο ακριβός από τα 30-40? των 2ωρών στα δωμάτια ημι-διαμονής.

-Lcfr.

No comments: