Friday, March 30, 2018

Humanity by Ricky Grevais

O Ricky Gervais είναι το άλλο μου μισό. 

Μην βιάζομαι. Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή πριν μου βγει το όνομα.

Πριν 2-3 εβδομάδες είδα έναν καλλιτέχνη που ακολουθώ να προτείνει να δούμε ένα comedy special με το όνομα Humanity από τον Βρετανό κωμικό Ricky Gervais. Το όνομα για αρχή δεν μου έλεγε απολύτως τίποτα πόσο μάλλον το comedy special του. Κόντρα στην πρώτη αδιαφορία μου, κατέβασα και είδα το Humanity την επόμενη ημέρα. 

Όταν κατάλαβα ποιος είναι ο Ricky Gervais το ενδιαφέρον μου φούντωσε. Φυσιογνωμικά τον ήξερα σαν τον πρωταγωνιστή της αυθεντικής Αγγλικής σειράς "The Office" και τίποτα πέρα από αυτό. 

Το Humanity είναι μια ώρα και κάτι, από αστείρευτο χιούμορ μεταμορφωμένο σε γερή γροθιά στο στομάχι του καθωσπρεπισμού και της υπερευαίσθητης κοινωνίας του σήμερα. Ανελέητο και ωμό stand up comedy που εάν κάποιος προσβάλλεται από θέματα όπως οι θανατηφόρες ασθένειες, η θρησκεία, το ολοκαύτωμα και πολλά άλλα "καυτά" θέματα, τότε καλά θα κάνει να αφιερώσει αυτήν την μια ώρα μπας και ταρακουνηθεί το μυαλό του.

Ακολουθεί σύντομο τρέιλερ:

Από το Humanity μαθαίνεις τον πραγματικό Gervais. Μαθαίνεις πως είναι άθεος, φιλόζωος στις πράξεις και όχι στα λόγια, αντιπαθεί τους ανθρώπους, σιχαίνεται την Show Biz, δεν θέλει γάμους και παιδιά και πολλά-πολλά ακόμα, που ταυτίζονται με τα δικά μου πιστεύω στο ανησυχητικό ποσοστό του 99%.

Καταλήγω λοιπόν σε αυτό που έγραψα στην πρώτη μου πρόταση:

O Ricky Gervais είναι το άλλο μου μισό.

-Lcfr.

ΥΓ. Όσοι ενδιαφέρονται για περισσότερο Gervais, υπάρχουν τα 2 προηγούμενα Specials του στο YouTube "Out of England" 1 & 2. Ακολούθως μπορείτε να δείτε το UK The Office που έγραψε και σκηνοθέτησε και τέλος την σειρά Extras.

No comments: