Sunday, March 24, 2013

Stubborn Devil

Καλή Κυριακή συναγωνιστές.

Σήμερα, στο κλείσιμο άλλης μιας έντονης αλλά απόλυτα εποικοδομητικής εβδομάδας, σκέφτηκα να μοιραστώ τον δεύτερο μεγάλο μου μουσικό έρωτα των τελευταίων ημερών. (τελικά, σαν τα πουκάμισα αλλάζω τους μουσικούς έρωτές μου, αλλά λίγοι από αυτούς καταλήγουν να έχουν μια πρόσκληση για το σπίτι μου).

Ξεφεύγω όμως του θέματος και επανέρχομαι στο μουσικό κομμάτι του παρόντος post.

Για άλλη μια φορά, θα είναι οι Lumineers. Πριν κάποιο καιρό, είχα ανεβάσει το "Hey. Ho", από αυτό το συγκρότημα αλλά περίεργος όπως πάντα είμαι, έψαξα και ξεχώρισα από τον δίσκο τους το "Stubborn Love". Ένα ακόμα διαμάντι, που όχι μόνο σε κάνει να σκέφτεσαι και να αναπολείς στιγμές που έγιναν αλλά ταυτόχρονα να περιεργάζεσαι εγκεφαλικά αυτές που ή δεν κατάφεραν να γίνουν, ή δεν κατάφερες να τις ζήσεις όπως θα ήθελες, όσες γραμμές και εάν γράψεις.
(τουλάχιστον προσωπικά αυτά μου βγάζει το συγκεκριμένο τραγούδι. Κάντε μου μήνυση.)

Ελπίζω να σας αρέσει, μιας και τον τελευταίο καιρό, άκουσα πως τα τραγούδια που ανεβάζω είναι πολλές φορές "Δρακουλιάρικα". 
What can you do?

"Ξεροκέφαλη Αγάπη" λοιπόν, από τους Lumineers για τα αυτάκια σας και μόνο, από έναν ξεροκέφαλο διάβολα...



Αυτά για σήμερα λοιπόν... Ελπίζω από εβδομάδα να επιστρέψω στα κλασσικά και να αρχίσω να γράφω, όπως έγραφα...
Με την ελπίδα θα πάω, την βλέπω την δουλειά... :)

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

καλό και ταξιδιάρικο...

ανδρικό ρολόι