Sunday, March 31, 2013

Sunday Music

Ήρθε λοιπόν και η Κυριακή.

Πριν λίγο γύρισα από μια βόλτα στην Ραφήνα (για το πρώτο παγωτάκι μηχανής του 2013) και καθώς γύριζα σπίτι μου, μου ήρθε το τραγούδι που θα μοιραστώ σήμερα μαζί σας.

"Put Your Lights On" από ποιον άλλο...

Everlast (αγαπημένος καλλιτέχνης) με την συνοδεία της κιθάρας του κυρίου Santana, στο τραγούδι που στιγμάτισε τα νεανικά μου χρόνια και τον τελευταίο καιρό έχει κάνει δυναμικό come back μέσα από την μουσική μου στο iPhone.

"Put Your Lights On" γιατί οι νύχτες είναι σκοτεινές και γεμάτες τρόμο  
(που λέει και το Game Of Thrones για όσους παρακολουθούν).

Εύχομαι, κάποιοι από εσάς, να εκτιμήσετε το τραγούδι και να έχετε μια φανταστική Κυριακή.
Για τους υπόλοιπους... ξέρω εγώ? Τι να πω... Να είστε καλά και εσείς.



Καλή εβδομάδα να έχουμε.
Καινούργια πράγματα ξεκινούν από αύριο. Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να είμαστε σε φόρμα. Σωματικά και ψυχικά.

-Lcfr.

No comments: