Sunday, March 3, 2013

Consequences

Σήμερα θα ξεκινήσω με έναν ορισμό. (έτσι για αλλαγή)

Consequence: Effect by a single or multiple actions.

Συνέπειες λοιπόν. Που καραδοκούν στην γωνία, για να ακολουθήσουν μια, ή σειρά επιλογών και αποφάσεών μας.

Άλλοι τις περιμένουν.
Άλλοι αναγκάζονται να τις δεχτούν,
Άλλοι τις αγνοούν, ενώ..
Άλλοι τις αγκαλιάζουν, ότι εμφάνιση και να έχουν.

Άσχημες σαν το βατράχι, ή όμορφες σαν την απέναντι ξανθιά κοπέλα που σου έχει πάρει τα μυαλά και δεν λέει να στα γυρίσει, για ακόμα ένα έτος.

Όσο και να έχω προσπαθήσει -ειδικά τον τελευταίο καιρό- να προβλέψω μερικές συνέπειες πράξεών μου, δεν τα έχω καταφέρει.

Και αυτό το λέω εγώ.
Που πληρώνω τις συνέπειες που μου αναλογούν, αλλά επιπροσθέτως πληρώνω πολύ ακριβά και πράξεις άλλων.

Δικαιοσύνη και κουραφέξαλα σου λέει ο άλλος...

Καλή εβδομάδα...

-Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

Για την όποια επιλογή μας σίγουρα είμαστε αποκλειστικά υπεύθυνοι , αλλά ακόμη και αν τελικά έχει συνέπειες άσχημες για εμάς, πρέπει να προσπεράσουμε τα κακώς κείμενα και να ζήσουμε.
Η ζωή άλλωστε από μόνη της φεύγει και κυλάει μέσα στον χρόνο, απλά εμείς δεν καταλάβαμε ακόμα ότι είναι μία, και δεν πρέπει να δίνουμε τόση σημασία στο τι λάθος κάναμε, όσο στο τι θα κάνουμε από εδώ και πέρα για να την γεμίσουμε ξανά.
Κανείς δεν θάφτηκε από το παρελθόν του, όσο από το άπραγο μέλλον, και άπραγο είναι αυτό που δεν έχει ελπίδα…
Ανδρικό ρολόι

Anonymous said...

Επίσης θα αφιερώσω σήμερα ένα μοναδικό τραγούδι του Ξυλούρη που είναι ο αγαπημένος μου. Γεια σου χαρά σου Βενετιά, ο ίδιος τραγούδησε και για την ιστορία Ήτανε μια φορά..., που μάλλον περισσότερο σε αντιπροσοπεύει.

Εύχομαι ο Θεός στον Δρόμο σου.