Saturday, July 25, 2009

Mazoo And the Zoo Sindrome.

Τον τελευταίο καιρό (i.e. Χρόνο και ίσως παραπάνω) η αλήθεια είναι μία.

Δεν είμαι ο εαυτός μου.

Δεν λέω ότι υποδύομαι κάποιον άλλο. Διαφορετικό. Απλά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα βρέθηκα να μιλάω περισσότερο με το γκαζόν έξω, παρά με πραγματικούς living and breathing ανθρώπους.

Επιλογές θα πει κάποιος. Επιλογές είναι όλα στην ζωή και δεν θα διαφωνήσω ούτε για μια στιγμή. Γιατί όλο αυτό που υπάρχει σαν πέπλο από πάνω μου, έγινε κατ' επιλογήν που λένε.

So, starting today... i present you...

The new me...

...και το καινούργιο μου εγώ έχει και soundtrack.
Ποιότητα και αξιοπιστία, ή εγγύηση που λένε οι συνάδελφοι μου, όταν αναφέρονται σε εμένα. Καιρός να αποδείξω τι πραγματικά είμαι. Όχι σε κάποιον τρίτο. Αλλά σε εμένα τον ίδιο.

Oh, ξέχασα το soundtrack ε? Sorry about that...



-L.

No comments: