Monday, June 28, 2010

Θέλεις Κάτι?

Tην Κυριακή στο γάμο, πηγαίνοντας στο χώρο που θα γινόταν το γλέντι, σταματήσαμε σε ένα περίπτερο για την προμήθεια διαφόρων προϊόντων. Όπως επέστεφα στο αυτοκίνητο, είδα μια σχετικά ηλικιωμένη κυριούλα, να μας περιμένει, μιας και ήθελε να διασχίσει την Πεντέλης, σε σημείο που ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΗ πεζών. Επιστρέφω στο αυτοκίνητο και η κυριούλα μου έκανε νόημα με στυλ:


"Άντε, θα φύγετε ποτέ??"

Φυσικά, επειδή δεν έχω μεγάλες ανοχές και πολλά περιθώρια υπομονής, αντέδρασα λέγοντας το (πλέον επικό):
"ΘΕΣ ΚΑΤΙ???"
H κυριούλα έκανε κάτι νοήματα χωρίς, φυσικά, να της δώσουμε ιδιαίτερη σημασία.(δεν υπολογίζω τον οδηγό, που είχε διαλυθεί στο γέλιο). Όταν τελειώσαμε με τα ρέστα κτλ και ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε, ο οδηγός (σαν μεγάλος gentleman και άνθρωπος που ξεχωρίζει από τακτ και την λεπτότητα της συμπεριφοράς του) της έκανε νόημα να περάσει. ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ που λέει και μια φιλενάδα μου. Κράτησε μούτρα και με το γνωστό πείσμα που έχουν οι κυριούλες παρόμοιας ηλικίας, έκατσε εκεί ΣΑΝ ΜΠΑΣΤΑΚΑΣ και να μας αποδείξει ότι δεν μας έχει ανάγκη.


Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί τα γράφω όλα αυτά?
Για να σας δείξω πόσο πολύ δεν αντέχω της κυριούλες μεγάλης ηλικίας. Οι λόγοι είναι 2:
1ον Είναι τρομακτικές.
2ον Μασάνε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. (και κάτι μου λέει ότι μασάνε την μασέλα τους)
3ον Διακατέχονται από σπάνιας μορφής και ποσότητας πείσματος.

Μην αρχίσετε να φωνάζετε ότι είμαι άκαρδος κτλ κτλ.

Δεν φταίω εγώ που οι γριούλες και τα κοριτσάκια με τρομάζουν...

-L.

No comments: