Monday, March 23, 2015

Around and About

Σήμερα ήταν μια καλή μέρα. 
Πολύ καλή ημέρα μπορώ να πω, μέχρι το απόγευμά της. Επειδή είναι γνωστό σε όλους μας, πως η ζωή είναι γυριστούλα και νούμερο ένα πόρνη, έπρεπε να μου το αποδείξει για ακόμα μια φορά σήμερα.

Έτυχε μετά την δουλειά να πρέπει πάω από το κέντρο της Αθήνας μετά από ίσως 4 χρόνια. Στο άσχετο ακούω μια κόρνα και στο αμάξι αυτό, ήταν ένας άνθρωπος από το παρελθόν μου ο οποίος με εντόπισε από μακριά. (όσο μούσι και να αφήσω, ο ίδιος είμαι ο κερατάς). Παρελθόν, το οποίο έχω κάνει αιματηρές προσπάθειες για να το βάλω οριστικά πίσω μου.

Και ρωτάω ο δύστυχος "νέος"

Που κάνει διαλογισμό το σύμπαν? Και εάν κάποιος ξέρει, μπορεί να με ενημερώσει για το πότε το θέμα συζήτησης αυτού του διαλογισμού είναι η αφεντιά μου? Θα ήθελα να έχω έναν λόγο σε αυτά τα κολπάκια που κάνει, και εάν συνεχίσει έτσι θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα. 

On other news, σήμερα 2 αγαπημένα groups έβγαλαν καινούργια τραγούδα προς εμάς το κοινό και σήμερα θα σας χαρίσω το ένα. 

Η επιστροφή των Breaking Benjamin είναι γεγονός. 

Καλή ακρόαση και καλή εβδομάδα.



-Lcfr. 

No comments: