Tuesday, April 5, 2016

The Background Noise

Έχουν αλλάξει τόσα από την τελευταία φορά που έγραψα. 

Εάν δεν κάνω λάθος ήταν αρχές Μαρτίου και σήμερα ήδη μετράμε την 5η μέρα του Απριλίου. Το σημαντικότερο που έχει αλλάξει είναι ότι μετακόμισα και το βιωτικό μου επίπεδο απογειώθηκε. Ή έστω έτσι θέλω να πιστεύω. Ταλαιπωρήθηκα βέβαια από την διαδικασία και ιδιαίτερα από τις τελευταίες μέρες μου στο παλιό σπίτι, αλλά τέλος καλό, όλα καλά.

Βέβαια, τώρα που μένω σε όροφο, έχω παράθυρα που μπορώ να ανοίξω για να μπει καθαρός αέρας και ήλιος, μαζί με αυτά μπαίνει και η καριόλα η γύρη και μου θυμίζει πως έχω αλλεργίες αυτήν την περίοδο. Τελικά τίποτα δεν μου κάθεται όπως το θέλω ακριβώς.

Ιστορία μου όλη.  

Δεν μπορώ να πως πως δεν έχω διάφορες σκέψεις γραμμένες για πιθανά μελλοντικά άρθρα, κάθε άλλο. Απλά τα πράγματα στην ζωή μου πάνε σχετικά καλά, αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά. Ίσως είναι η αλλαγή των πραγμάτων σε συνδυασμό με το νέο σπίτι, αλλά κάτι με γαργαλάει και με κρατάει αρκετές νύχτες ξάγρυπνο και μόνιμα προβληματισμένο και σκεπτικό.

Και ξέρετε, μακάρι να ήξερα ποιο είναι το κακοτοποθετημένο κομμάτι στο τεράστιο παιχνίδι TETRIS που είναι η ζωή και να το έβαζα όπως πρέπει για να συνεχιστούν οι μέρες χωρίς κατεβατά από σκέψεις, ξάγρυπνα βράδια και άρθρα τέτοιου είδους και ύφους. 

Μακάρι να ήταν έτσι τα πράγματα. Πόσο πιο απλά θα ήταν ε?

Δεν θα μπορούσε αυτό το άρθρο να μην το συνοδεύει το φρέσκο "Background Noise" του IAMX, που διάολε, δένει σαν γάντι με το τι και το πως. 


Ελπίζω αυτό να είναι το πρώτο από τα πολλά μελλοντικά άρθρα που θα ανεβάσω τις επόμενες μέρες.

Βέβαια η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

Non Serviam.

-Lcfr.

No comments: