Tuesday, August 23, 2016

People = Shit

Δεν είναι κρατικό μυστικό, ούτε κανένα φοβερό νέο αυτό που θα πω. Η πλειοψηφία των ανθρώπων γύρω μας είναι σάπια. Οι περισσότεροι είναι εκμεταλλευτές, ψεύτες, ντεμέκ ποζεράδες, υπερόπτες και πάνω από όλα πρόβατα της μόδας και του γενικότερα αποδεκτού. 

Μάδερφάκερς έχω να δηλώσω το εξής:

Όσο όμορφος, όσο ευγενικός, όσο πλούσιος, όσο επιτυχημένος, όσο αστείος, όσο πολυτάλαντος, όσο political correct και εάν πλασάρεις τον εαυτό σου, όσο έξυπνος και εάν λένε τα χαρτιά πως είσαι..

...δεν θα αποκτήσεις ΠΟΤΕ τον σεβασμό μου, εάν συμπεριφέρεσαι τραγικά απέναντι στα ζώα. Τα συμπαθείς δεν τα συμπαθείς, η συμπεριφορά σου απέναντί τους, μου λέει περισσότερα από όσα μπορεί το γλυκό σου στοματάκι και οι ευγενικές σου πραξούλες να μου πουν μια ολόκληρη ζωή.

Και αυτή μου η στάση, δεν είναι μόδα των τελευταίων ετών. Έτσι γεννήθηκα, με αυτές τις αρχές με μεγάλωσαν και έτσι βλέπω και ξεχωρίζω τον κόσμο.

Και επειδή λέει, ξεκίνησε η κυνηγετική περίοδος, η οποία κατά τους ίδιους κάνει καλό στον έλεγχο της άγριας ζωής στα δάση έχω να πω το εξής:

Μάδερφάκερς, εύχομαι κάποια στιγμή η φάρα σας να βρίσκεται υπό βάρβαρο και θανατηφόρο κυνηγητό, επειδή πρέπει να διασκεδάσουν οι κυνηγοί σας, μια βαρετή Κυριακή πρωί. Και να κρεμάνε τα κεφάλια σας στα σαλόνια τους και να χρησιμοποιούν τα κουφάρια σας για χαλάκια του μπάνιου.

Καμία απολύτως εξαίρεση.



Δεν θα κουραστώ να λέω πως οι άνθρωποι (και δη οι κυνηγοί) είναι ο καρκίνος της Γης. Δυστυχώς δεν υπάρχει χημειοθεραπεία για αυτό, υπάρχει μονάχα ο 김정은 ιμ Γιόνγκ Ούν), που έχει το κουμπί και δεν το πατάει.

-Lcfr.

No comments: