Sunday, April 11, 2010

Busy Weekend...

So, Κυριακή σήμερα...
Προσπαθώ ακόμα να συμμαζευτώ μετά από ένα απίστευτα γεμάτο ΠαρασκευόΣάββατο κατα την διάρκεια του οποίου έγιναν πράγματα που δεν περίμενα πραγματικά. Με πρώτο-πρώτο την αγορά του πρώτου μου Apple υπολογιστή. (MacBook Pro 13,3). Η αγορά έγινε εχθές (Σάββατο) από το Mall Athens και ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να τον ανοίξω. Αυτό θα γίνει σε καμία ώρα που θα πάω στον Mephistofelis για το proper Unboxing/Review κτλ κτλ (Αν και από τώρα ακούω στα αυτιά μου τις φλεγματικές αντιδράσεις του, μιας και είναι ΠΟΛΕΜΙΟΣ της Apple!)

Εχθές το βράδυ που ήμουν καλεσμένος σε κάτι γενέθλια σε ένα ωραίο μαγαζάκι στον Κεραμεικό, αντιμετώπισα κάτι που ήταν πρωτόγνωρο για εμένα... Και πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας, μιας και πρέπει να το βγάλω από μέσα μου.

Η βραδιά κυλούσε κανονικά. Ήρεμα και όπως έπρεπε (μιας και δεν ήξερα και κανέναν άλλον πέρα από την παρέα μου). Γύρω στις 2:00 λέμε να φύγουμε. Χαιρετάμε, και πάμε προς τις σκάλες, για να κατεβούμε στο ισόγειο του μαγαζιού και να βγούμε έξω. Στις σκάλες λοιπόν, υπήρχε κόσμος που έπινε το ποτάκι του, μιας και ο κάτω χώρος ήταν γεμάτος από pose θαμώνες και μερικούς κηφήνες. Συγκεκριμένα ήταν και μία ξανθιά κοπελίτσα/κυρία (δεν προσδιόρισα ηλικία μιας και ήταν σκοτεινά) η οποία με ΤΣΙΜΠΗΣΕ σε ένα ευαίσθητο σημείο του σώματός μου, την ώρα που περνούσα από μπροστά της!!!

ΝΑΙ ΝΑΙ, καλά διαβάσατε. ΜΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕ!!
Φυσικά δεν αντέδρασα, μιας και είμαι διακριτικός άνθρωπος όπως επίσης πάρα πολύ όμορφος για να ασχοληθώ με πεινασμένες ΞΑΝΘΙΕΣ κοπελίτσες. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να αντιμετωπίσω κάτι τέτοιο στην ζωή μου και πραγματικά, μπήκα για λίγο στα παπούτσια των πανέμορφων κοριτσακίων που τα πειράζουν στον δρόμο, οι αγράμματοι κηφήνες.

Σήμερα έχουμε Katatonia Live στο Gagarin, με τους δικούς μας, πλέον, Daylight Misery να ανοίγουν το act στις 18:30. Ανυπομονώ πραγματικά να δω τα παιδιά να ερμηνεύουν τα τραγούδια τους ζωντανά για πρώτη φορά, μιας και όταν άνοιγαν την συναυλία των Draconian τον Δεκέμβριο δεν τα κατάφερα. Είμαι προετοιμασμένος για μία βραδιά με μεγάλη ένταση. (Αν και οι γνώστες των Katatonia, θα ξέρουν ότι η μουσική τους είναι σχετικά "υποτονική")

Όπως και να έχει, ελπίζω να περάσετε και εσείς όμορφα την Κυριακή και ΦΥΣΙΚΑ, να με σκέφτεστε!

-"-She pinched my ass-Lcfr".
Ps. Σε απάντηση των 2-3 email που έλαβα την Πέμπτη και την Παρασκευή για τον (σχετικά) μικρό αριθμό posts, ελπίζω από εβδομάδα να καταφέρω να κάνω catch up και να επανέλθω στους κανονικούς μου ρυθμούς... Πως να το κάνουμε... 2 εβδομάδες χωρίς Παπακαλιάτη, έχω πεσμένη ψυχολογία.. :)

1 comment:

daskalos said...

Προς το Blog σας
Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr
Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.