Saturday, August 21, 2010

Still Here...

Ξέρω-ξέρω...

Σας έχω παραμελήσει τον τελευταίο καιρό χωρίς να το θέλω...
Η αλήθεια είναι ότι εδώ και αρκετές ημέρες, δεν έχω κάτσει σπίτι καθόλου. Όλο γυρίζω από εδώ και από εκεί και αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει τώρα κοντά μιας και το διασκεδάζω ιδιαίτερα. Καινούργιες παρέες, καινούργιοι άνθρωποι μπαινοβγαίνουν στην ζωή και αυτό ΠΑΝΤΑ είναι πολύ καλό.

So, Salute, στους ανθρώπους, που έχουν αρχίσει και γνωρίζουν τι θα πει Lcfr!! (Στάμο, εάν διαβάζεις αυτό το post, -που μεταξύ μας, σίγουρα το διαβάζεις- πρόσεχε την υπόγα και τι συμβαίνει μέσα σε αυτήν, αδερφέ!)

Σήμερα Σάββατο και είμαι σε κατάσταση αποσύνθεσης. Πραγματικά είμαι διαλυμένος, γιαυτό θα κάτσω να ξεκουραστώ. Όταν γυρίζεις σερί τόσες ημέρες 5 και 6 το ξημέρωμα, κάποια στιγμή θα σπάσεις... Φυσικό επακόλουθο. Το menu έχει ταινία (Hangover μετά από προτροπή του αδερφού μου) και χαλάρωση σε σπίτι.

Αυτά για σήμερα παίδες. Καλά να περάσετε και θα επιστρέψω με Sunday Japanese Girl, πρωί πρωί...

Adieu!!
(ps. εσύ που μου έμαθες το Adieu, επικοινώνησε σύντομα μαζί μου! Πρέπει να σου πω!)

-L.

No comments: