Wednesday, August 27, 2014

Puppets!

Εχθές το βράδυ, είδα στον ύπνο μου ότι έψαχνα τα γυαλιά μου και δεν μπορούσα να τα βρω μιας και δεν είχα ούτε φακούς επαφής. Στην πραγματικότητα μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο  και κυριολεκτικά ένιωθα ανήμπορος. Δεν είχα χειρότερο, αλλά με βοήθησε μια αδερφή ψυχή και το ξεπέρασα. Επειδή η εμπειρία τότε ήταν τραυματική, όταν ξύπνησα σήμερα ένιωσα μια φοβερή ανακούφιση, άλλο πράμα. Επίσης να σας δώσω και την έξτρα πληροφορία, ότι κατά την διάρκεια του ύπνου μου, μου είχε τρέξει το σαλάκι και τα μούσια μου στην αριστερή πλευρά του προσώπου μου ήταν νωπά. (σίχαμα ξέρω, αλλά τα μούσια δεν τα ξυρίζω όσο και να μακρύνουν)

Όπως μπορείτε να καταλάβετε δεν έχω κάτι ουσιαστικό να γράψω σήμερα ΑΛΛΑ έχω καλή μουσικούλα για να γουστάρουμε και να στείλουμε φοβερά μηνύματα εκεί που πρέπει. Στα άτομα δηλαδή που διαβάζουν μεν, αλλά δεν επικοινωνούν για ευνόητους λόγους. 

Διασκεδάστε με τους Motionless in White με έξτρα φωνητικά από τον κύριο Dani Filth στο εξαιρετικά ενδιαφέρον τραγουδάκι με τίτλο Puppets 3 (The Grand Finale).


Six years i pissed away,
You're dead to me.
Goodbye.

-Lcfr.

No comments: