Saturday, November 15, 2014

Fuck it

Δεν ξέρω ποιοι από εσάς με έχετε για καλό παιδί, αλλά επειδή σήμερα ανακάλυψα ένα video που μου έφτιαξε την διάθεση από το πρωί και το έχω στο Background και παίζει, είπα να φορέσω το προσωπείο του καλού και να το ανεβάσω εδώ, λέγοντας fuck it.

Η συμπάθειά μου προς τον Damien Rice, νομίζω είναι εμφανής μέσα από τα συχνά posts μου για την μουσική του. Έτσι έρχεται και δένει.

Ο κύριος Rice λοιπόν, πριν λίγες ημέρες, έδωσε μια αρκετά prive μουσική παράσταση σε ένα lobby ενός ξενοδοχείου του εξωτερικού. Τα τραγούδια που τραγουδάει 10 στον αριθμό. Λίγα θα μου πείτε. Αλλά λίγοι ήταν και οι τυχεροί μέσα στο ξενοδοχείο και ακόμη πιο λίγοι από έξω. Οι καλοί παραγωγοί αυτού του event, έβγαλαν εχθές το video στο Youtube για εμάς τους πτωχούς που τέτοιες ευκαιρίες δεν τις έχουμε, γαμώ την Ελλάδα μου γαμώ. (μπορεί βέβαια να έρθει στα ροζ ξενοδοχεία του κέντρου της Αθήνας που ξημερώνουν οι χιλιάδες παράνομες σχέσεις των μικροαστών συμπατριωτών μας)

Βλέποντας το εν λόγω βίντεο και απολαμβάνοντας εκτελέσεις όπως αυτή του Volcano (2o τραγούδι) και το πραγματικά ανατριχιαστικό 9 Crimes (6o τραγούδι) μπορείτε να καταλάβετε το μέγεθος του ταλέντου του Rice. Για αυτό σας προσκαλώ όλους να το δείτε και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Απολαύστε υπεύθυνα...
...ή ανεύθυνα. 

Δικό σας είναι το συκώτι. 



-Lcfr.

2 comments:

Dallas said...

Re Lcfr ,kalos den lew, alla den einai ligo mousiki Papakaliatis????

Lcfr said...

Αντιπαρέρχομαι το "Παπακαλιάτης" αλλά η μουσική του, απέχει μακράν από αυτήν την κατηγορία.

Δεν λέω, τον Παπακαλιάτη τον έχω παραδεχθεί για τις μουσικές του επιλογές, αλλά όχι να βάζουμε τα σώβρακα με τις γραβάτες, έτσι?

-L.