Sunday, November 30, 2014

Sunday Music Post

Για να πω την αλήθεια μου, και μεταξύ μας να μείνει παρακαλώ, το τελευταίο διάστημα έχω βρει χρόνο και έχω φέρει το κεφάλι μου σε σωστό σημείο και ξανά άρχισα να γράφω. Λίγο μια μέρα, περισσότερο την άλλη και αδιάκοπα την επόμενη. Προσεχώς λοιπόν, έρχονται μερικά teases για τα πράγματα του επόμενου βήματος.

Μέχρι τότε, δεν θέλω να ξεχνάτε ότι τις ημέρες που αφιέρωνα καθημερινά χρόνο σε αυτό το blog, οι Κυριακές είχαν κολλημένες πάνω τους, ένα τραγούδι. Συνήθως, κάποιο από τα αγαπημένα μου ή κάποιο από τα πολλά που με έχουν στοιχειώσει.

Στην περίπτωση του "Look Away Lucifer" από τους Madrugada, δεν έχω και πολλά να πω. Με συμβουλεύουν να μην κοιτάζω σε συγκεκριμένα πράγματα, και διάολε, αυτό κάνω με μεγάλη επιτυχία το τελευταίο διάστημα. 

Γι' αυτό τον λόγο, ορίστε.
Δώστε του να καταλάβει.



Καλή εβδομάδα να έχουμε αδέρφια.

Non Serviam.

-Lcfr

No comments: