Sunday, December 7, 2014

Sunday Music Post

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες φορές αυτήν την εβδομάδα, ξεκίνησα να γράφω, και σταμάτησα μπροστά σε έναν τοίχο και δεν ήξερα την συνέχεια. Σημείο των καιρών ίσως, ή για ακόμα μια φορά, το write's block έχει κάνει την επίσκεψή του στους διαδρόμους του μυαλού μου. 

Το καλό είναι ότι τουλάχιστον έχει μείνει όρθια η καλή μουσική και έρχεται λίγο το κεφάλι στα ίσια του.

Σήμερα το μενού έχει Breaking Benjamin. Που για καλή μας τύχη, εκεί που είχαν διαλυθεί, φέτος ανακοίνωσαν ότι επιστρέφουν με live και καινούργιο δίσκο. Μέσα σε αυτά τα εξαιρετικά νέα, καλό είναι για όσους δεν τους ξέρουν, να ακούσουν το παρακάτω τραγούδι που είναι χαρακτηριστικό της δουλειάς τους.

Φυσικά το "Breath" δεν θα μπορούσε να έχει και 2 στίχους που σου μένουν, από το πρώτο άκουσμα κι όλας. (και ακολουθούν ακριβώς από κάτω από το video)


"You take the breath right out of me.
You left a hole where my heart should be."


Καλή εβδομάδα αδέρφια μου

Non Serviam.

-Lcfr.
ΥΓ. Και φυσικά έχω να κάνω ένα μικρό σχόλιο, για τις απεργίες πείνας που ακούω στις ειδήσεις. Εγώ, φλωράκια-πλουσιόπαιδα-ψευτοεπαναστάτες, έκανα απεργία πείνας, πριν γίνει trendy...
ΥΓ2. Και πριν βιαστείτε, να χλευάσετε, το γράφω αυτό το τελευταίο, με το γνωστό φλεγματικό και μερικές φορές τσουχτερό μου χιούμορ.

No comments: