Tuesday, December 16, 2014

Fuck you Santa

Η σχέση μου με τα Χριστούγεννα, ήταν καλή. Μπορώ να πω ΠΟΛΥ καλή, αλλά έγινε κάτι τραγικό το οποίο με συνοδεύει μέχρι σήμερα και δεν μπορώ πλέον να τα ευχαριστηθώ όπως παλιά.

Μετά από πολλά χρόνια σιωπής, ήρθε η ώρα να μιλήσω για αυτό που έγινε και με στιγμάτισε τόσο πολύ.

Μάλλον, για να κάνω καλό και στην ψυχική μου υγεία και να μην κουράζω όσους από εσάς διαβάζουν αυτές τις γραμμές, θα αφήσω την φωτογραφία που ακολουθεί να πει την ιστορία για λογαριασμό μου.

Από εκείνο το τραγικό συμβάν, αναρωτιέμαι πως ο μουσάτος αυτός μπάσταρδος, βρίσκει τον δρόμο κάθε Δεκέμβρη και μου φέρνει δώρα. Και το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι τις τελευταίες χρονιές η κάλτσα μου ήταν γεμάτη, όταν ήμουν αποδεδειγμένα κακό παιδί...

Santa works in a mysterious ways... 
Fuck you Santa.

-Lcfr.

No comments: