Tuesday, December 30, 2014

2014 Closer Post

Ήρθε λοιπόν και το τέλος του 2014.

Για να είμαι ειλικρινής, το 2014 ήταν μια κακή χρονιά. Μεταβατική ίσως, αλλά γενικά ήταν 365 ημέρες που έκρυβαν λίγες καλές στιγμές και οι περισσότερες είχαν άγχος μέσα τους.

Ο θετικός δαίμονας μέσα μου, μου λέει να σκέφτομαι πως πάνε αυτές οι ημέρες πέρασαν και πως ξεκινάει μια νέα σελίδα σε 2 μέρες. Ο αρνητικός και πολυαγαπημένος όμως δαίμονας, μου θυμίζει εύστοχα, πως η Πέμπτη που είναι η 1η μέρα του έτους, δεν είναι τίποτα άλλο, από μια ακόμα Πέμπτη.

Όπως συνηθίζω κάθε χρονιά τέτοιες ημέρες, κάνω μια μικρή μουσική ανασκόπηση και ανεβάζω τα τραγούδια που άκουσα περισσότερες φορές την χρονιά που μας άφησε. 

Έτσι και φέτος.
Πάμε λοιπόν.


08.

Στο νούμερο 08 επιλέγω τους Motionless In White. Αν και τους έμαθα φέτος, το στυλ τους δεν με χαρακτηρίζει απόλυτα, (μιας και δεν έχει αποφασίσει τι ακριβώς είναι) αλλά το τραγούδι με τίτλο "Puppets 3" που κάνει συμπληρωματικά φωνητικά ο Dani Filth, έχει μια ιδιαίτερη ενέργεια που σου μεταφέρει όταν το ακούς. Δεν το λες αριστούργημα ή κάτι παρόμοιο, αλλά είναι σίγουρα μέσα στα τραγούδια που άκουσα περισσότερο το 2014. 

Στίχος για να κρατήσετε: "Six fucking years i have waited, to fucking cut you out of my life"

 


07.

Στο 07 βρίσκουμε με χαρά την επιστροφή των Bush. Μετά από τόσα χρόνια αναμονής, έβγαλαν καινούργιο δίσκο και δεν γίνεται να μην ξεχωρίσω το "House on Fire". H Rossdale γράφει καθαρό συναίσθημα στους στίχους του και η μπάντα, τους περικυκλώνει με τεράστια επιτυχία. Το τραγούδι αυτό είμαι σίγουρος πως το έχει γράψει για την Gwen, που όσο και να την αντιπαθώ σαν μουσική φυσιογνωμία δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Στίχος για να κρατήσετε: "I miss you always"



06.

Στην θέση 06, δεν έχω λόγια. Οι Anathema, έκαναν πάλι το θαύμα τους και έφτιαξαν το απόλυτο τραγούδι και φυσικά δεν γινόταν να μην του δώσουν το τίτλο με το όνομα της μπάντας. Σίγουρα το τραγούδι αυτό ξεχωρίζει από τον καινούργιο τους δίσκο και ειλικρινά αναρωτιέμαι τι άλλο καλύτερο μπορούν να κάνουν, όταν ήδη έχουν γεννήσει αυτό το διαμάντι. "Anathema" λοιπόν, από τους Anathema.

Στίχος για να κρατήσετε: "But we laughed/And we cried/And we fought/And we tried/And we failed/But I loved you. I loved you"




05.

Αααα οι αγαπημένοι μου Smashing Pumpkins. Αν και πολλές φορές έχω εκφράσει την διαφωνία μου με τις κινήσεις του Billy Corgan, ο δίσκος που βγήκε φέτος, (Monuments to an Elegy) αν και δεν τον λες τον δίσκο της χρονιάς έχει ακόμα το στοιχείο των παλαιών Pumpkins και ένα από τα τραγούδια που το εκπέμπουν αυτό είναι το "One and All".

Στίχος για να κρατήσετε: "Don't ya hide what you're getting"




04.

Στην θέση 04, έχω επιλέξει τους In Flames. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία 2 χρόνια έχω βουτήξει στην μουσική τους και ο δίσκος του 2014 αν και είναι ιδιαίτερα διαφορετικός από αυτούς που έβγαζαν παλιότερα, μου αρέσει εξίσου. Το "Rusted Nail", ξεχωρίζει κατά την άποψή μου για αυτό και το συμπεριλαμβάνω στο top 8.

Στίχος για να κρατήσετε: "Just this once/Listen to the words I say"




03. 

Την συγκεκριμένη διασκευή την ανακάλυψα εντελώς τυχαία νομίζω πριν 2 χρόνια. Μιλάμε για το "You are my Sunshine", το οποίο διασκευάζουν οι Twiggy Ramirez, Jamey Johnson και Shooter Jennings για τις ανάγκες μουσικής επένδυσης της σειράς Sons Of Anarchy. Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να το έχω ανεβάσει παλιότερα εδώ στο blog, αλλά εάν δεν το έχετε ακούσει, κάντε αυτήν την χάρη στον εαυτό σας και μπορείτε να με ευχαριστήσετε αμέσως μετά. 

 Στίχος για να κρατήσετε: Όλο το τραγούδι.





02.

Δεν νομίζω όσοι με διαβάζουν να εντυπωσιαστούν από την επιλογή του Damien Rice για την θέση νούμερο 2. Ο καινούργιος του δίσκος, είναι κάτι βγαλμένο από άλλη διάσταση, σε σημείο να μην ξέρω ποιο τραγούδι να επιλέξω για αγαπημένο. Αλλά ας μην γελιόμαστε, οι περισσότεροι θα προβλέψουν ότι θα επιλέξω το I Don't Want To Change You που νομίζω κρατάει τα σκήπτρα για το καλύτερο τραγούδι, με 2ο να ακολουθεί το "Τhe Box". Όμως δεν θα επιλέξω κανένα από τα 2 αυτά, μιας και έχω βρει μια ζωντανή εκτέλεση του "Trusty and True" που κάθε φορά που την ακούω, η πέτσα μου σηκώνεται σε ανησυχητικά επίπεδα. Η εκτέλεση έγινε στο στούντιο του The Late, Late Show και τα λόγια μου σταματούν εδώ. Ακούστε μέχρι το τέλος και εάν δεν το λατρέψετε, τότε να πάτε αν αγοράσετε ψυχή.

 Στίχος για να κρατήσετε: Come, let yourself be wrong/Come however you are/Just come…




01.

Ήμουν σίγουρος, πως η ζωντανή εκτέλεση που προγραμμάτισαν οι Blindead για το 2014, θα ήταν το μουσικό γεγονός για εμένα, μιας και είναι γνωστό το πάθος μου για την μουσική των Πολωνών. Και από το αποτέλεσμα, κρίνω πως δεν έκανα λάθος. Αν και ακόμα δεν έχει πέσει στα χέρια μου ολόκληρη η συναυλία, το "A7bsence" γκρεμίζει τα πάντα και με πυγμή κερδίζει την νούμερο ένα θέση στην μουσική μου για το 2014. Το τραγούδι αυτό το έχω ακούσει ΤΟΣΕΣ πολλές φορές, στο YouTube, που είμαι σίγουρος πως κάποιοι υπάλληλοι στην Google έχουν κοιτάξει την IP μου με την υποψία πως είμαι κανένα bot για να ανεβάζω τον αριθμό των views του.

Στίχος για να κρατήσετε: "...Or maybe it was the other way around"




Δεν ήταν καθόλου δύσκολη η επιλογή των τραγουδιών αυτών, μιας και ήξερα τι και πως. Φυσικά δεν μπορώ να αναφέρω πως υπάρχει και ένα τραγούδι από τον καινούργιο δίσκο του Marilyn Manson, που το έχω λιώσει κυριολεκτικά. Αλλά επειδή ο δίσκος κυκλοφορεί επίσημα το 2015 και επειδή το τραγούδι αυτό ακόμα δεν υπάρχει στο YouTube για να το μοιραστώ μαζί σας, θα το κρατήσω μέχρι να βγει.

Αυτά λοιπόν από εμένα αδέρφια. Καλή χρονιά να έχετε και να κρατήσετε αυτό στο μυαλό σας:

"Εάν μπορείτε να κάνετε καλό σε κάποιον άνθρωπο, να το κάνετε χωρίς δεύτερη σκέψη" 

Αυτά.

Non Serviam.

-Lcfr.

No comments: