Thursday, March 30, 2017

And The Snakes Start To Sing

Πάντα είναι θετικό και σημαντικό γεγονός όταν ανακαλύπτω καινούργια μουσική. Πριν κάποιες μέρες λοιπόν, ανακάλυψα ένα  ιδιαίτερα δυνατό τραγουδάκι που ταιριάζει γάντι με το είδος που ανεβάζω συχνά πυκνά εδώ. 

"Κάτσε ρε μεγάλε" θα μου πεις. "Έχεις να ανεβάσεις ένα άρθρο εδώ και 500 μήνες, και πας να μας ξεπετάξεις με ένα YouTube τραγούδι για να βγάλεις την υποχρέωση? Που είναι η χολή? Που είναι το βιτριόλι?". Λογική αντίδραση σε όποιον την έχει. Και η αλήθεια είναι πως ετοιμάζω ένα άρθρο για μια τηλεοπτική εμπειρία μου που κράτησε 8 βάρβαρες μέρες. Επειδή όμως το μυαλό μου δεν είναι στην θέση του το τελευταίο διάστημα, περιμένω αυτό το κάτι που τραγουδάει και η ταλαντούχα Καιτούλα η Γαρμπή για να παλουκωθώ και να γράψω τις σκέψεις μου. 

Απλά να αναφέρω πως αυτό που είδα (και μεταξύ μας νομίζω πως βλέποντας το, έχασα 10 με 15 βαθμούς IQ) γυρίστηκε σε ένα νησί κάπου στην Δομινικανή Δημοκρατία. Δεν θα πω περισσότερα τώρα. 

Ο κύριος που βιώνει την οικονομική
κρίση της πατρίδας του, από το
Αμέρικα.
Α, επίσης, είδα και την τελευταία ταινία του Παπακαλιάτη. 

Καλά διαβάσατε.

Εγώ, ο μεγαλύτερος χλευαστής του Χριστόφορου, είδα την τελευταία του ταινία. Τζάμπα βέβαια, γιατί δεν έχω όρεξη να πληρώσω για τις καινούργιες πουά τέντες που θέλει να βάλει στο διαμέρισμά του στο Λος Άντζελες. Και το περίεργο είναι πως άντεξα μέχρι το τέλος. Ακολούθως βέβαια, έχασα την διάθεση για ζωή και την επόμενη ημέρα πήγα και έκανα ένα τατουάζ στο κάτω χείλος που λέει: "Μετάνιωσα Πατέρα!".

Αυτό είναι θέμα για άλλο άρθρο το οποίο υπόσχομαι πως θα γραφτεί. Πάμε λίγο στην μουσικούλα τώρα.


Οι Munly & The Lee Lewis Harlots, τραγουδούν το "Big Black Bull Comes Like A Ceasar". 

Μουσικές διακυμάνσεις και ο τραγουδιστής με την γάτα του φόρτσα φόρα.
Έτσι για να γουστάρουμε. 



Αυτά για τώρα.

Non Serviam.
-Lcfr.

No comments: