Saturday, March 18, 2017

Katla.

Σήμερα έχει κάτι διαφορετικό το πρόγραμμα γιατί έτσι.

Όπως έχω ξανά γράψει, η μουσική που ανεβάζω εδώ δεν είναι 100% η μουσική που ακούω. Αλλά επειδή ξέρω τι και πως, επιλέγω να μοιράσω λίγο πιο ήρεμα ακούσματα.

Σήμερα έχει Katla. Μια μπάντα που σίγουρα δεν έχεις ακούσει ποτέ. Και μετά από αυτό το post, ίσως να μην ξανά ακούσεις.

Εγώ όμως έχω πάθει εμμονή με την μουσική τους και το βάθος της ποιότητας που μου μεταφέρουν με τις νότες τους. Δεν καταλαβαίνω γρι από τους στίχοι, (μιας και τραγουδούν Ισλανδικά οι άνθρωποι) αλλά ότι και να λένε, είμαι μαζί τους. Τους υποστηρίζω, θα τους υποστηρίζω και εάν δεν σου αρέσει το παρακάτω τραγούδι Fuck off, you're dead to me.

Οι Katla τραγουδούν το Hyldýpi (Χάσμα). 

Έτσι, γιατί μπορούν:


-Lcfr.
ΥΓ. Katla, είναι ένα ενεργό ηφαίστειο στην Νότια Ισλανδία. 

No comments: