Tuesday, May 15, 2018

Μαρί εΚλέρ: Η επιστροφή

Το βραβείο Πούλιτζερ είναι ομολογουμένως ντέρμπι για το 2019. Ανάμεσα στις παγκόσμιες δημοσιογραφικές επιτυχίες σε Ευρώπη και Αμερική, το ανερχόμενο αστέρι Έλενα Φάκου επιστρέφει δυναμικά για να κλείσει στόματα και να ταπεινώσει τα αμερικανογατάκια που κυριαρχούν. 

Και όχι στόματα ότι κι ότι. Πεινασμένα στόματα που αδημονούν να καταναλώσουν πχιοτική αρθρογραφία για να τους ανοίξει τους σεξουαλικούς ορίζοντες. 

Σας παρουσιάζω τον τίτλο του νέου διαμαντιού, που όχι μόνο είναι καραμπινάτο clickbait (μπας και μαζέψουμε κανένα 2ευρώ από το κλικ των ερεθισμένων κορασίδων) αλλά περιέχει και μια υποβόσκουσα  διαφήμιση/συνεργασία με τους 120 Κατασκευαστές Επίπλων. Να σημειώσω πως έχω πληροφορίες για την ύπαρξη υπογεγραμμένου συμβολαίου με τον πρώην επιπλοποιό και λαϊκό τραγουδιστή της πάλαι ποτέ εποχής, Χρήστο Κυριαζή*

"Τρία έπιπλα τα οποία δεν είχες σκεφτεί να χρησιμοποιείς για να κάνεις σεξ"

Σας βλέπω εσάς που ξερογλείψατε τα χείλη σας, όσο διαβάσατε τον τίτλο και είμαι σίγουρος πως το μυαλό σας μπορεί να φανταστεί σε ποια έπιπλα αναφέρεται η μεγάλη αυτή "αρθρογράφος". 

Μήπως είναι το σκαλιστό σκρίνιο που μου άφησε η συγχωρημένη μου γιαγιά πριν κάποια χρόνια? Μην είναι το έπιπλο της τηλεόρασης που έχει κολλημένο χειροποίητο λευκό σεμεδάκι? Ή μήπως είναι η παπουτσοθήκη για ευνόητους λόγους γραμματικής? 

Όχι, λυπάμαι. Την απάντηση δεν την έχω. Το άρθρο της κυρίας Φάκου ήταν αρκετά μεγάλο για να μου δώσει σύντομα την απάντηση και όσο διάβαζα το μυαλό μου έχανε μονάδες εξυπνάδας και δεν έχω και πολλές περίσσιες. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως πρέπει να συμπληρώσει συγκεκριμένο αριθμό λέξεων για να δικαιολογήσει την ύπαρξή της και όπως μπορείτε να καταλάβετε, είναι πανεύκολο να γράφεις κατεβατά, χωρίς να γράφεις απολύτως τίποτα. 

Κάτι σαν αυτό το άρθρο που μόλις διαβάσατε.

ΧΑ!

Πάντως αξίζουν ένα μεγάλο ΖΗΤΩ το Μαρί εΚλέρ και η συντάκτρια του άρθρου αυτού, που ανεβάζουν τον πήχη παγκοσμίως.

-Lcfr.

*Ο επιπλοποιός κύριος Κυριαζής δεν μου έχει απαντήσει ακόμα στα επανειλημμένα e-mails μου. Ελπίζω σύντομα να το κάνει και επιτέλους να μου υπογράψει το ροζ αμάνικο μπλουζάκι με στάμπα της Βάνας Μπάρμπα που του έστειλα με δικά μου έξοδα.

1 comment:

Anonymous said...

Συνεχίζει μέχρι και σήμερα και αρθρογραφεί και εσύ είσαι αμέτοχος