Saturday, November 17, 2018

Warship My Wreck

Ο Marilyn Manson με έχει κεράσει πολλές ώρες καλής μουσικής. Φυσικά όπως όπως το συνηθίζουν οι τέτοιου είδους καλλιτέχνες, με έχει κεράσει και αρκετές ώρες μέτριας και κακής μουσικής. 

Τα "μαύρα στίγματα" στην μουσική του όμως του τα συγχωρώ. Όχι επειδή είμαι καλός άνθρωπος και έχω την συγχώρεση άμεσα διαθέσιμη. Ούτε επειδή το πρώτο μου εφηβικό μου ψευδώνυμο ήταν MAN50N. Όχι. 

Του τα συγχωρώ για δύο λόγους.

Ο πρώτος και ο σημαντικότερος είναι επειδή ο άνθρωπος αυτός, δεν έχει σταματήσει να βγάζει μουσική. Τον ακούω φανατικά από την 1η Λυκείου στο σχολείο και τώρα που είμαι στα πίσω πίσω, εξακολουθεί και μου κάνει παρέα σε αυτό το ρημάδι που λέγεται ζωή. Και για αυτό τον ευχαριστώ. 

Ο δεύτερος λόγος είναι το Warship My Wreck. Είμαι βέβαιος πως μιλάμε για το τραγούδι της δεκαπενταετίας. Αν και βγήκε το 2015, το τραγούδι αυτό είναι αριστούργημα. Αριστούργημα που δεν θες να το ακούσεις πολλές φορές για να μην το συνηθίσεις. 

Λίγες και καλές. 



Αυτά για σήμερα.

Non Serviam.

-Lcfr.

No comments: