Sunday, December 9, 2018

As One

Εδώ και πολλά χρόνια (καλά, μην φανταστείτε και δεκαετίες ολόκληρες), έχω κάνει μια συμφωνία με τον εαυτό μου να μην ακούσω ποτέ ξανά το Back to You, του Brett Anderson. Για πολλούς και περίπλοκους λόγους, επιλέγω να μην ακούω το συγκεκριμένο τραγούδι, μιας και είναι ιδιαίτερα φορτισμένο στο μυαλό μου. 

Ο κύριος Anderson όμως τυχαίνει να είναι και τραγουδιστής της διάσημης βρετανικής μπάντας Suede, η οποία πριν κανέναν μήνα έβγαλε καινούργιο υλικό στο δίσκο με όνομα Blue Hour. Έκανα λοιπόν μία επιδέξια ντρίπλα στο πειραγμένο μου μυαλό και τον άκουσα. 

Ξεχώρισα με το πρώτο άκουσμα 2 τραγούδια από τον δίσκο που είναι μοναδικά. Δεν μου κάνει την παραμικρή εντύπωση βέβαια, μιας και είναι γνωστό το ταλέντων των ανθρώπων αυτών.

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας το πρώτο και πιστεύω πως θα αγγίξει αρκετούς.  

Το τραγούδι όσο απλό κι αν ακούγεται, είναι περίπλοκο και βαθύ. Οπότε, ένα δεύτερο άκουσμα βοηθάει στο να καταλάβεις το μήνυμα που προσπαθεί να μεταφέρει στον ακροατή. 

Συζητάμε για το "As One". Καλή ακρόαση συνοδοιπόροι. 



Non Serviam
-Lcfr.

No comments: