Wednesday, January 21, 2009

Clean Start.

20/1/2009

I'm back baby!

Τα κατάφερα...

27/10/2007 έγινε το delete στο ιστολόγιο hephasto.blogspot.com για πολλούς και διάφορους λόγους (άσχετους στην παρούσα φάση)...

Ακούγοντας αυτό το τραγούδι:

Augustana - Boston



πήρα την απόφαση να ξεκινήσω για άλλη μία φορά το ταξίδι μου στις λέξεις. Να γράφω στο χαρτί (yeah, like its the 90's or something) μερικές σκέψεις μου. Άλλες φορές θα γράφω πολλά-πολλά υπονοούμενα για ανθρώπους εκεί έξω. Ίσως σκέψεις και λόγια που δεν είναι στην φύση μου να τα λέω. Ίσως να μην μεγάλωσα έτσι... meh... Μερικές φορές το καλούπι σπάει στο πρώτο παιδί στην οικογένεια... και ο δεύτερος είναι πάντα λίγο ελαττωματικός (yeah μερικές φορές είναι πολύ ελαττωματικός)


Πολλές φορές πάλι, ίσως καταντάω κουραστικός με τα random blabbing αλλά τι να κάνεις...

και ξεκινάω αμέσως με την εξής σκέψη που γεννήθηκε μέσα από το τραγούδι που σας έδωσα λίγο πριν.

Πόσο εύκολα μπορείς να πάρεις μια απόφαση και να αρχίσεις μια ζωή από το μηδέν. Σε μία ξένη για εσένα πόλη που δεν σε ξέρει και δεν ξέρεις κανέναν... Η αλήθεια είναι οτι το έχω κάνει πάνω από 2 φορές και η αλήθεια είναι ότι και τις 2 απέτυχα. Γιατί απέτυχα θα με ρωτήσετε και με το δίκιο σας.


Όλος ο κόσμος έχει skeletons κρυμμένους βαθιά μέσα στην ντουλάπα του. Και εάν πραγματικά δεν τους καθαρίσει, όμως πραγματικά, δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο πιθανότητες να τον "αφήσουν" να ξεκινήσει από μία λευκή σελίδα. Που μπορεί να την αξίζει.

Μπορεί να την αξίζει όσο τίποτα στον κόσμο.

Έτσι λοιπόν και εγώ.
Ξεκινάω αυτό το καινούργιο-ish blog με την ελπίδα ότι όλοι σας θα με βλέπετε σαν έναν άγνωστο. Σαν έναν άνθρωπο που μόλις γνωρίσατε. Όμως, πολλοί από εσάς θα γνωρίζετε καλά κρυμμένα μυστικά και ακόμα πιο καλά κρυμμένες λεπτομέρειες για εμένα. Βλέπετε, για κοντά 2 χρόνια σε αυτήν εδώ ακριβώς διεύθυνση σχεδόν καθημερινά, έγραφα χωρίς να έχω στο μυαλό μου τι θα πει ή θα σκεφτεί ο αναγνώστης. Χωρίς να σκεφτώ τις συνέπειες...


Μου βγήκε σε καλό?

Μπορεί.

Μάλλον...
So... i play this:



Welcome me back then.

"I think i'm gonna go to boston,
No one knows my name... "



-Hephasto.

No comments: