Sunday, July 18, 2010

Η ζωή με το ΘΑ!!

Ο περισσότερος κόσμος, καταριέται και βρίζει τους πολιτικούς, για τα πολλά "ΘΑ" που λένε κατά την διάρκεια των προεκλογικών (και όχι μόνο) δηλώσεων. ΘΑ που πέφτουν στο κενό.

Ο ίδιος πολύς κόσμος, στην καθημερινή του ζωή, λέει τόσα πολλά ανεκπλήρωτα "ΘΑ" που καταντάει ενοχλητικό και γραφικό.

Στην 29χρονη μου πορεία στον πλανήτη Γη, έχω πει και εγώ πολλά "ΘΑ" που στο τέλος δεν έγιναν ή δεν είχαν ποτέ την ελπίδα να γίνουν. Επειδή ακριβώς δεν μου αρέσει να κάνω αυτό που απεχθάνομαι να μου κάνουν, το κακό συνήθειο το σταμάτησα. Όχι 100% αλλά την εν λόγω λεξούλα, που δεν δίνει τίποτα άλλο παρά ψεύτικη ελπίδα στον παραλήπτη, την αποφεύγω συστηματικά.

Μην γελιέστε!

Είναι ειλικρινά σπάνιο στις ημέρες μας, να ακούσεις ένα "ΘΑ κάνω αυτό" και πραγματικά να γίνεται. Τόσο σπάνιο, που πλέων τα διάσημα telemarketing καταστήματα θα λανσάρουν σε λίγους μήνες μηχανηματάκι που θα φιλτράρει τις κενές, ψεύτικες και ανούσιες προτάσεις που ξεκινούν από "ΘΑ". Είτε τις ακούς, είτε όχι, ένα και το αυτό.

Μην ψάχνετε για περίπλοκους λόγους ύπαρξης των ανθρώπων που στηρίζονται αρκετά στο "ΘΑ". Προσπαθούν να γεμίσουν τον χρόνο τους, τάζοντας τον ουρανό με τα άστρα, ενώ στην πραγματικότητα και οι ίδιοι γελάν από μέσα τους, γνωρίζοντας καλύτερα από όλους, ότι είναι full of crap.

Συμβουλή: Ξεφορτωθείτε, το "ΘΑ" από το λεξιλόγιό σας. Σας κάνει αναξιόπιστα ανθρωπάκια. Εάν έχετε τα κότσια να λέτε το "ΘΑ", φορέστε τα παντελόνια και τις φούστες σας ίσια, και υποστηρίξτε το. Αλλιώς μην το πείτε. Δεν αξίζει.

ΘΑ ανεβάζω Sunday Japanese Girl σήμερα. (για να δούμε, θα συμπεριφερθώ σωστά? Θα εκπληρώσω αυτό το ΘΑ?)

-L.

No comments: