Wednesday, July 21, 2010

The Walking Dead, Animated Comic

Εάν δίνετε προσοχή στα γραφόμενά μου, θα έχετε καταλάβει ότι είμαι λάτρης των Comics.

Όπου βρεθώ και όπου σταθώ, προτείνω σε comics-ό-φιλους και μη να διαβάσουν τα 2-3 πρώτα τεύχη του The Walking Dead. Ίσως είναι το καλύτερο post-apocalyptic comic, με zombies (duh!)!

Δυστυχώς, σπάνια έχω θετικούς αποδέκτες, όταν προσφέρω τον πρώτο τόμο με περίσσιο ζήλο και λατρεία στο είδος. Τώρα όμως, μπορείτε να ΔΕΙΤΕ το πρώτο τεύχος, σε ένα ξεχωριστά όμορφο Motion Video Comic, που θα σας συγκλονίσει.
Ορίστε λοιπόν: Κάντε μου την χάρη και δείτε το. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα το μετανιώσετε...

Thank me later.
UPDATE
Για κάποιον, αδιευκρίνιστο λόγο, το video πλέον δεν είναι διαθέσιμο στην χώρα μας. Το ψάχνω αλλού και επιστρέφω.
UPDATE 2
Το video είναι πλέον διαθέσιμο από το YouTube.
Αλήθεια, δείτε το.
-L.

2 comments:

Anonymous said...

Δεν περίμενα να μου αρέσει!
Μπορούμε να έχουμε κ την συνέχεια;;;

Lcfr said...

Μόλις κυκλοφορήσει, θα το ανεβάσω...

-L.