Sunday, September 8, 2013

Bad Joker

Εχθές το βράδυ, είχαμε πάει σε μια μπυραρία.

Βασικός στόχος, να ξεφύγουμε από τα καθημερινά βάσανα και να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Η βραδιά είχε την προβλεπόμενη εξέλιξη, χωρίς καμία λοξοδρόμηση. Ώσπου άνοιξα το στόμα μου...

Και εξηγώ. Είχαμε παραγγείλει και κάτι μεζέδες για το κέντρο οι οποίοι ήταν τίγκα στο τηγανιτό και για να εξιλεωθώ θα μεταμορφωθώ σε αγελάδα και θα τρώω μόνο πρασινάδες για όλη την εβδομάδα. Όταν λοιπόν τα πιάτα άρχισαν να αδειάζουν, πλησίασε μια σερβιτόρα και έκανε την πολύ απλή ερώτηση:

"Να τα μαζέψω?"


Ακριβώς εκεί έκανα το λάθος και ξύπνησα έναν παλιό εαυτό που δεν άφηνε να πέσει καμία ευκαιρία για "ατάκα" στο πάτωμα. Αυθόρμητα λοιπόν είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο να συνοδεύει τις λέξεις μου:

"... έχω κάτι αμάζευτα σπίτι μου, εάν ενδιαφέρεσαι..."

Ναι-ναι. Κορόιδεψα μια εργαζόμενη, χωρίς καν να σκεφτώ τι πάω να ξεστομίσω. Τι μαλάκας ε?

Φυσικά η κοπέλα δεν είπε κάτι και συνέχισε την δουλειά της. Προφανώς το ότι δεν αντέδρασε ήταν αυτό που με ενόχλησε περισσότερο. Βλέπετε εάν μου απαντούσε με κάποιο πικρόχολο σχόλιο, ή έξυπνη ατάκα, να κατάπινα το χάπι λίγο πιο εύκολα και να μην ένιωθα όπως νιώθω τώρα...

Τι να κάνεις... Ότι έγινε έγινε i guess...

Παρόλα αυτά, το τραγουδάκι που έχω επιλέξει για εσάς αυτήν την Κυριακή είναι από τους Polyphonic Spree και λέγετε Section 9 (Reach for the Sun). Ένα χαρούμενο τραγούδι για να χαλαρώσετε.

Enjoy.


Καλό βράδυ λοιπόν και προσοχή στο τι λέτε.
Η μητέρα μου μου έλεγε: "Βουτάμε την γλώσσα στο μυαλό μας, πριν την χρησιμοποιήσουμε..."

-Lcfr.

No comments: